Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ønske om opslag på igangværende ordrer (projekter) til kunde

0
Hej e-conomic

Er det muligt at se en oversigt over hver kundes igangværende ordrer? Vi bruger projekter og har jo mange sager igang på én gang. Det kan være meget brugbart at se de igangværende sager på en kunde uden at kende vores sagsnavn eller nummer. :-)

 

Vh HelleA
i Spørgsmål » Projektstyring af (5.9k points)

1 Svar

Hej Helle :)

Det er som udgangspunkt ikke en funktion der findes.

Det skal dog siges, at man med lagermodulet kan lave en søgning i ordre. På den måde kan du søge på en kunde og herefter viser den alle igangværende ordre på en kunde. Så funktionen findes altså med lager.

Hvis du ikke har lager, så kan du under ordre sortere på kundenummer eller kundenavn. Så vil de ligge lige efter hinanden. Hvis du har rigtig mange ordre, så kan du med fordel bruge funktionen med ctrl.+f og så søge efter kunden her. Så hopper du automatisk ned til første sted på siden, hvor kundenavnet optræder.

Jeg håber en af de to løsninger kan hjælpe dig. Sig endelig, hvis du har spørgsmål :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Der findes en funktion "Projekter" under kunder -> flere -> Projekter. Denne virkede ikke den dag, jeg skrev opslaget. For nu kan jeg se både de fakturerede og de igangværende sager. :-)
Helt fint. Bare så jeg er sikker. Betyder det, at denne funktion løser din udfordring? :)