Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Mobil "scanningsbruger"

0
Hej

Jeg har set at i nu har lavet en bruger "Mobil Tidsregistrant" som kun kan nogle få ting.

Da jeg laver regnskab for en gymnastikforening hvor vi har mange instruktører, og unge hjælpeinstruktører, som foretager nogle udlæg. De bilag  kunne jeg godt tænke mig, at de kunne indsende ved hjælp af e-conomic expenses. Men da man jo skal logge på for at kunne levere til systemet, ville en bruger som ikke kan andet end at levere bilag i indbakken, være dejligt.

Man kunne selvfølgelig købe en ekstra bruger, men som jeg ser det, kan man ikke undgå at give en denne bruger adgang til regnskabet i en eller anden grad, og det er jeg ikke interesseret i.

Så altså, ja tak til en bruger der kanlogge på, og KUN levere bilag i indbakken.

Mvh  Bo Pedersen
i Forslag » Bilagshåndtering af (120 points)

1 Svar

Hej Bo :)

 

Jeg er helt med på, hvad du siger her. Det er dog allerede muligt, at oprette en bruger, som kan dette.

Det har jeg en super god guide til her.

Du skal være opmærksom på, at dette skal være en almindelig bruger, men du kan altså godt lave en afgræsning, som går ind og sørger for, at de ikke kan rette/se noget i regnskabet :)

Jeg håber det kan hjælpe dig, ellers må du meget gerne sige til.


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)