forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Oplysninger i Bestilling

0
Her et godt forslag -

Når man laver en bestilling på varer hos en leverandør, så bliver bestillingen lukket og man kan ikke mere notere oplysninger.

Jeg kunne godt tænke mig at kunne notere oplysninger som jeg får fra leverandøren efter de har modtaget min bestilling. Det kunne f.eks. være lev.tid på det jeg har bestilt....

Det ville være en stor hjælp...
spurgt 20 Nov, 2017 i Forslag » Lager af Jimmy Larsen (120 points)

1 Svar

Hej Jimmy :)

Det er rigtigt, at der forsvinder muligheder for at arbejde med en bestilling når først den er sendt, men lige præcis leveringsdato kan du godt angive. Du hopper ind på bestillingen og redigerer de enkelte varer. Så kan du herinde angive en bestillingsdato. Det er uagtet om den er sendt eller ej.

Derfor vil jeg tro, at lige præcis det du efterspørger her godt kan lade sig gøre. For at være sikker, så vil jeg dog lige høre, hvordan dette vil virke for dig? :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 1 Dec, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (84,450 points)
Hej Jesper

Den mulighed du nævner er meget velkommen. Så kan jeg da skrive leveringsdato.
Dog ville det stadig være rart med mulighed for at kunne kommentere andre informationer som først dukker op når ordren er bestilt...
Hej Jimmy :)

Super fedt det vil virke med leveringsdato. Den mulighed eksisterer som sagt allerede nu.

Jeg er enig i, at det vil være en fordel at kunne rette i bestillingen. Jeg kan se planerne for at forbedre lagermodulet er blevet udskudt, så der vil ikke blive lavet ændringer her i den nærmeste fremtid.

Omvendt kan jeg se, at lige præcis muligheden for at rette efter der er sendt er en af de øverste punkter for forbedring for lager.
Derfor er der meget store chancer for at dette vil blive rettet næste gang der bliver kigget på lagermodulet.
Det lyder rigtigt fint - tak for feedback :)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”