Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




forvrænget pdf fil

+1

Hej

Jeg er lige kommet igang med Smartbox, der er flere ting der overrasker mig lidt, men især denne fejl.

Jeg står i oversigts billedet (se billedet længere nede) og har vedhæftet mit indscannet bilag der kommer via ean nummer. når jeg trykker på forstørrelsesglasset så dukker der et helt forvrænget PDF fil op. ( se billede 2). 

jeg skal altså gå ind i posteringen for at se PDF filen helt korrekt, bliver det rettet? ikke helt hensigtsmæssigt.

mvh

Rune

i Spørgsmål » Bilagshåndtering af (250 points)

1 Svar

Hej Rune :)

Jeg må indrømme jeg er lidt i tvivl om, hvad du præcis mener her.

I forhold til et forringet billede, kan jeg så lokke dig til at uddybe dette? Så vidt jeg kan se, så er bilaget ens i kassekladden og smart inbox.

Hver opmærksom på, at der kan være flere sider i Smart Inbox, så man skal klikke gennem dem for at se det hele. Jeg ved ikke om det er her det er gået galt, men jeg ville sætte pris på, at du uddyber det lidt, så jeg er sikker på, at jeg forstår dig korrekt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Spørgsmål af 🔒 (102k points)
Hej

Jeg skal se om jeg kan uddybe det lidt mere. Som du kan se på det vedlagte billede, så cutter den siden af ude i højre side så jeg ikke kan se hele navnet, datoer m.m  det er det jeg mener med forvrænget.

Rune
Ja, det kan jeg godt se. Det ser lidt mærkeligt ud. Jeg har undersøgt det lidt nærmere. Det skyldes, at visningen i Smart Inbox er ud fra en xml.-fil, hvor kassekladden er en billede fil. Den måde billede bliver dannet på gør så, at det bliver skævt.

Jeg kan se på vores liste, at der er et punkt til at kigge på lige præcis dette. Det har dog ikke højeste prioritering, så det er ikke noget der ligger lige rundt om hjørnet.
Du vil dog stadig have den 'rigtige' faktura, hvis du går lidt længere ned, så kan du se det der.
Jeg vil dog give dig ret i, at det ser lidt dumt ud.