Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Leverandør faktura tastet to gange og valuta

0
Hej

I forhold til smart inbox, tager den ikke stilling til om leverandørfakturaen er oprettet i forvejen.
I den almindelige kassekladde, er det ikke muligt at oprette den samme leverandørfaktura to gange.

Det ville være rart hvis smart inbox havde samme tjek funktion, så man ikke får betalt/oprettet en faktura to gange.

Derudover savner jeg også lidt, at man i smart inbox kan se hvilken valuta, fakturaen er i.

Sidst med ikke mindst, måske også betalingsdatoen på leverandør fakturaen. ;)
i Forslag » Bilagshåndtering af (480 points)

1 Svar

Hej Mikael :)

Jeg er helt enig i alle tre punker du kommer med her.

I forhold til at tjekke om fakturaen er bogført før, så er det ikke noget, der ligger lige rundt og hjørnet. Jeg er helt med på problemstillingen i forhold til, at man ikke får advarslen som i kassekladden.

Jeg har vendt denne problemstilling med vores udviklere og de var enige i, at det ville give mening, men samtidigt sagde de også, at det ikke var noget de ville kigge på lige her og nu. Du skal dog vide, at ideen er noteret herinde, men der ikke er lagt en plan for det, så indtil videre vil jeg sige, at du ikke skal vente på denne funktion.

De andre detaljer du nævner er noget vi har en løbende snak om herinde. Der er rigtige mange forskellige punkter og informationer, som ville give mening at vise i Smart Inbox. Indtil videre er disse to dog ikke blevet valgt. Ikke fordi det er dårlig ide at kunne se dem, men ud fra en betragtning omkring, at ikke felter kan vises og derfor vil der løbende blive taget stilling til, hvilke felter, der vil komme.

Det næste punkt er, at vi vil vise leverandørnavn.

Jeg kan ikke på nuværende tidspunkt sige, hvad det næste er. Jeg kan dog sige, at jeg har de to ting du nævner her på listen og hvis det er en af de næste, så skal jeg nok komme med en opdatering omkring sagen :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)