Nu bliver det kompliceret - nu blander en tredje Martin sig i den ehr tråd
Først - ja vi bruger selv e-conomic til at køre vores regnskab. Lige mht. abonnement har vi nogen tilrettelser som kun er tilgængeligt for os selv, da vi ser direkte i nogle systemtabeller for at holde øje med, hvem der har hvilke moduler, og hvem der nelder til og fra hvornår. Men ellers er det grundliggende det samme vi bruger.
Og når Martin Wülser siger han sender det til udviklerne så er det ikke helt rigtigt - han sender det til mig som så taler med udviklerne. Jeg sidder dog også i udviklingsafdelingen, så helt forkert er det ikke, selvom jeg ikke selv er udvikler.
Det som jeg gør, inden jeg tager det videre til udviklerne er at kvalificerer det, og sikre at vi har en klar forståelse af hvad det er som I, kunderne, gerne vil have, og at det også er noget som kan bruges af så mange kunder som muligt, i alle de lande hvor vi er repræsenteret. Og det er jo netop blevet meget lettere nu, hvor vi har det her forum, hvor vi kan tale sammen mere direkte.
I det her tilfælde vil jeg f.eks. gerne vide lidt mere præcist hvilke rapporter, det er som I gerne vil have. Jeg kan forstå at det er et overblik over abonnementer i gerne vil have, så i kan beregne hvad jeres forventede indkomst er. Men hvordan skal den se ud? Skal det være en rapport der viser abonnementer nedad og måneder henad? Skal man kunne afgrænse til kune at vise et abonnement? Hvilke periode er interessante? Og skal den kunne vise detajlerne (dvs. abonnenterne)? Hvis I har en rapport i Excel som i bruger idag, er i meget velkommen til at lægge den op her, da det vil give mig et bedre indtryk af hvad det præcist er I har brug for.
Tak