Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bedre overblik over varer med gruppe afgrænsning.

0
Det ville væsentligt forbedre overblikket over ens varelager, hvis man kunne lave en gruppe afgrænsning i oversigten.

Jeg er med på at man kan sorterer efter varegruppe nummer – men det ville bare gøre det væsentligt nemmere hvis man kunne lave en afgrænsning/sortering baseret på varegruppens navn.

Som det er nu, så skal man over i varegrupper for at finde det nummer en given varegruppe har, så skal man sortere sine vare efter varegruppe nummer og så skal man scrolle ned til det varegruppe nummer man fandt i varegruppe oversigten…

Hvis man har et par hundrede varegrupper og adskillige tusinde varenumre, så er det en helt vildt bøvlet måde at sortere varer i forhold til varegruppe.

Måske man bare skal kunne lave en søgning på varegruppenavn under vareoversigten… det ville da være nemt…

Eller alternativt, at man under varegrupper, kunne åbne de enkelte varegrupper og se og tilgå de varer der ligger under disse grupper…
i Forslag » Lagerstyring af (3.4k points)

1 Svar

Hej Helge :)

Jeg kan egentligt godt forstå, hvad du vil. Det giver ret god mening. Jeg er dog i tvivl om, hvorfor du ønsker at gøre det. Kan jeg lokke dig til at komme med en lille forklaring på en arbejdssituation, hvor du bruge dette?

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Der kan jo være rigtigt mange grunde til man gerne vil ha' et overblik over hvilke varer der er i de enkelte varegrupper - men en helt konkret situation er f.eks. at jeg gerne vil lave en Excel eksport af alle varer i en specifik varegruppe...