Hej Helge
Jeg er enig at håndteringen af leverandørvarenumre kunne være meget bedre.
I forhold til din konkrete forespørgsel, så foreslår du at gøre det inde på varen. Jeg er med på du også kommenterer muligheden for at tilføje flere leverandører herinde fra. På den måde dækker du dig lidt ind i mod det argument, at vi i e-conomic ikke knytter en leverandør til en vare, men en vare til en leverandør, da varen kan komme fra flere leverandører.
Det ville dog være en radikal ændring af den måde vi håndtere vareleverandørnumre på.
Jeg er som sagt helt enig i at håndteringen af dette problem kunne være bedre, men vi vil ikke gå i den retning du foreslår her. Det vi første omgang kigger på er, at man 'on the fly' på leverandørfaktura kan tilføje leverandørens varenummer. På den kan man efterhånden som de forskellige vare bliver købt hjem, tilføre det nummer som leverandøren har. Det er dog blevet rykket da alle forbedringer af lager er blevet skubbet, men dette er i første omgang det vi vil kigge på.
Jeg synes dog ikke helt det er nok, så når tiden kommer til at kigge på dette, så vil jeg komme med inputs til, hvordan vi kan gøre dette bedre. Derfor kan en løsningen være anderledes end dette. Det vil dog ikke komme til at være på selve varen vi sætter det op.
Der er altså ikke en løsning lige rundt om hjørnet, men det er helt sikkert en problemstilling vi er opmærksomme på :)
Med venlig hilsen Jesper Mieritz