Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Registrere leverandørvarenummer ifm. vareleverandørfaktura

+7

Det vil være tidsbesparende hvis man i forbindelse med registrering af vareleverandørfaktura kan oprette leverandørens varenummer, på den pågældende vare.

 

Dette er hovedindlæg for følgende indlæg:

12067 (6+)


Venlig hilsen Henrik Gudiksen www.bakkamera.dk
i Forslag » Lagerstyring af (1.2k points)

3 Svar

Ja, hold da op hvor det ville være dejligt.
Kan kun tilslutte mig.
Hilsen Michael
Forslag af (250 points)
Hej Henrik :)

Det er helt sikkert et godt forslag du kommer med her.

Jeg kiggede lidt i vores gamle sager og jeg fandt et forslag, der beskriver det samme som du ønsker. Det blev dengang accepteret, men det er efterhånden længe siden. Jeg vil tilføje til sagen, at der er nu er kommet endnu en forespørgsel på dette.

Sagen er dog den, at den tid der var blevet tildelt forbedring af lagermodulet er blevet rykket pga. en ændring af prioriteringer. Det lå ellers her i starten af 2018.

Det vil sige, at jeg ikke kan give dig et konkret svar i forhold til, hvornår vi vil kigge på det, men når vi igen får planlagt tid til lagermodulet, så vil jeg have gemt dit forslag og præsentere det for vores udviklere igen.

Indtil videre vil jeg sætte forslaget som overvejes. Når der kommer ny information til sagen, så skal jeg nok opdatere indlægget her.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Principielt synes jeg lidt det er en uskik at lukke det ældste forslag (det er vel hovedforslaget?)

Man mister samtidig lidt at det er et ønske der er over 3 år gammelt (fra maj 2014)

samt de 6 stemmer bliver også let overset - hvilket ellers betyder forslaget er i top 25 af de forslag med flest stemmer.... nu ligner det den har 1
Hej Rene :)

Jeg kan godt følge din tankegang omkring, at dette har flest stemmer. Det skal jeg nok få ført med videre, så det er synligt. I forhold til hvor længe et forslag har ligget, så prioriterer vi ikke forslag efter, hvor længe de har ligget.

Vi kigger på, hvor mange kunder, der ønsker det. Hvor meget værdi det skaber, og hvordan det passer i vores roadmap. Derfor skelner jeg ikke mellem, hvilket der kom først.

Du har dog helt sikkert en pointe i forhold til antal stemmer og det skal jeg nok få skrevet ind, så det er synligt.
Tak for at gøre mig opmærksom på det :)
hej

Her 5 år efter jeg oprettede det første foreslag (det du nu har lukket så i kan fremvise en fin gennemførsel statistik) som også for 5 år side blev eskaleret kunne jeg godt tænke mig at høre hvad tidsrammen er?

Hvad mener i egentlig helt præcis med at i eskalere et forslag?

Kan man udlede at forslag der accepteres men ikke eskaleres er måske 8 eller 10 år undervejs?

Kunne det ikke være rimeligt at os der i mange mange år har betalt til lagersystemet hver måned også får tildelt bare et minimum udvikler resourcer? Brugte i bare 10% af kontingentet på lagersystemet fra alle lager kunder så havde vi tid nok til rigtig mange ønsker, mon ik det kunne undværes fra jeres griske pengetank?

Med venlig hilsen

Allan
Forslag af (2.9k points)