Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Autoforslag i superkladde

0
Hei :-)

Jeg har nu brugt hele dagen + en del af jeres medarbejderes tid, fordi jeg har hørt så meget godt om jeres autoforslag, og derfor ville starte med at bogføre i bankafstemning i stedet for superkladde. Jeg har i dag erfaret at bankafstemning har den ulempe for mig, at den er for tidskrævende at bogføre i, da jeg har mange bankposteringer hver måned som skal splittes ud på flere poster, og det kan åbenbart kun foregå ved at jeg skal ind og redigere i kassekladdens mange posteringer efter posteringerne er "overført og konteret"

Jeg har besluttet mig for at fortsætte med superkladde, da den er hurtig at taste i og har et dejligt overblik samtidig med at jeg kan trække poster fra banken.

Jeg havde bare sådan set frem til at benytte mig af autoforslag :-(

Får jeg ikke autoforslag i superkladde????

Eller ka i gøre det smidigere at splitte banktransaktioner op i flere poster i vinduet " overfør til kassekladde"?

Jeg har 771 bankposter i juli og de 300 af dem ca. skal splittes ud

Vh. hende den opgivende
i Forslag » Bogføring af (120 points)

1 Svar

Hej Malene :)

Super fedt at høre, at du har leget lidt med vores autobank.

Jeg kan sagtens se din udfordring i forhold til at løse dette. Der er nogle punkter, hvor autoforslag og superkladden ikke altid arbejder helt optimalt sammen.

Når der skal fordeles på debitor- eller kreditorbetalinger, så rammer vi et punkt, hvor det går galt.

Det er nemlig ikke muligt at fordele i bankafstemningen, og det ikke muligt at overføre debitor- eller kreditorbetalinger til superkladden.

Jeg synes ideen er værd at arbejde videre med, men jeg vil gerne være ærlig at sige, at det ikke bliver noget vi kigger på i overskuelig fremtid.

Derfor vil jeg gemme din ide i vores idebank, hvor vi gemmer gode ideer til fremtiden, men som der ikke vil kigget på nu og her.

Jeg vil derfor sætte dig forslag som implementeres ikke for nu.

Jeg håber dog du kan få lidt værdi ud af de resterende 471 posteringer, som ikke skal fordeles. Disse ville du godt kunne bruge autobank til og overføre dem til den almindelige kassekladde og bogføre herfra. Jeg er med på det ikke er optimalt, men det er trods ret mange posteringer der måske kan hentes lidt værdi på :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)