Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bestillingsnummer, fakturanummer og bilagsnummer - søgning

0
Hvis jeg har et konkret bestillingsnr., som jeg vil finde den/de tilhørende leverandørfakturaer til, hvordan ser jeg så det? Når jeg finder bestillingen kan jeg ikke se i hvilken faktura den ender. Og når jeg har en faktura så kan jeg ikke se hvilke bestillingsnumre der danner grundlag for fakturaen. Jeg mangler en rød tråd?

Svar pr. mail fra info@e-conomic.dk: "Det vil hel klart give mening at få det felt med på varelev.fakturaen og du så også kan søge efter det i Lager > Køb > Arkiv"
i Forslag » Lagerstyring af (690 points)

2 Svar

Hej Pernille :)

Det kan du ikke rigtig se. Den røde tråd er der ikke.

Jeg vil gerne prøve at tage dit forslag med videre til vores udviklere, så vi kan kigge på, hvad vi kan gøre.

I den forbindelse, så vil jeg høre om du er frisk på at komme med et konkret eksempel på, hvornår du vil bruge dette?

Det kan hjælpe os til at finde den bedste løsning samt som argument overfor vores udviklere :)

Jeg sætter forslaget som overvejes indtil videre.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Pernille :)

Jeg har prøvet at vende forslaget med vores udviklere. Jeg giver dig stadig ret i, at det er umuligt at lave koblingen mellem bestilling og faktura efter der er bogført.

Planen har længe været, at vi i starten af næste år ville kigge på manglende funktionalitet i vores lagermodul og det var her jeg håbede at kunne få dit forslag med. Sagen er den, at nye prioriteringer for næste års plan har gjort, at de funktioner jeg havde tiltænkt til lagermodulet er blevet rykket.

Derfor vil jeg for nu sætte dit forslag som implementeres ikke, da der ikke ligger en plan for, hvornår lagermodulet kommer på planen igen.

Jeg gemmer dog din ide i vores idebank. Det betyder, at jeg har den stående, og ligeså snart lagermodulet igen kommer på banen, så vil jeg tage forslaget med igen.

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)