forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tvungen lokation

+1
Hejsa,

Jeg kan se, at det tidligere er blevet nævnt flere gange, men der ingen løsning er kommet endnu. Vi er lige begyndt at bruge lagermodulet, da vi gerne vil kunne se, hvad vi har i de forskellige afdelinger. Dog kan jeg se, at vi mangler "tvungen lokation" rigtigt meget, da der ellers alt for hurtigt sker menneskelige fejl i en travl hverdag.

Er det virkelig noget, I ikke har tænkt jer at implementere??

Mvh. Sara
spurgt 27 Sep, 2017 i Forslag » Lager af E-conomic-bruger (190 points)

4 Svar

Inden I går alt for langt med Jeres projekt, synes jeg, at I også skal undersøge, om systemet har de nødvendige rapporter til værdisætning af bl.a. lagerbeholdninger i både antal og værdi på de enkelte lokationer.
besvaret 27 Sep, 2017 Forslag af Erik Jensen (22,350 points)
Hej Sara

Hvis du gerne vil have tvungen lokation i forbindelse med pluk på lager så har vi en lagerløsning der indeholder de muligheder.

Løsningen fungerer i e-conomic brugerflade og synkroniserer alle relevante grunddata fra e-conomic.

Ud over pluklokation er der styr på bufferlokation for opfyld på pluklokation.

Løsningen kan udbygges med batch eller serienummerstyring hvis man har det behov.

Der er også en bestillingsfunktion i itn|wms der styrer bestilling hos flere leverandører, danner bestilling på baggrund af genbestillingspunkter sammenkædning af eget og leverandørens varenummer mv.

Løsningen fungere også med scanner for stregkoder både EAN og GS1.

Hvis du vil vide mere så er du velkommen til at kontakte os på telefon 7025 7600 eller mail php@itnvision.dk eller besøg vores hjemmeside:

http://itnvision.dk/lagerloesninger/wms-trading

Herudover findes der et rapportcenter der kan supplere de rapporten man har brug for.

Med venlig hilsen

Per Holm-Pedersen

facebook.com/itnvision
besvaret 27 Sep, 2017 Forslag af Per Holm Pedersen (17,200 points)
Hej Sara :)

Jeg kan sagtens forstå behovet for at have tvungen lokation. Jeg er helt enig i, at det ville minimere risikoen for fejl.

Super fedt du har været og kigge på vores forum inden du lavet opslaget. Du har nemlig helt ret i, at dette er noget, der har været efterspurgt før.

Sagen er bare den, at dette blev afvist i forhold til andre forbedringer, der er liggende i forhold til udvikling af lager. Jeg har snart et møde med vores udviklere igen, hvor jeg vil forsøge at bringe sagen op, men som sagt, så er den blevet nedprioriteret før, så du skal som udgangspunkt ikke forvente, at dette vil komme først på listen.

Jeg vender tilbage her på indlægget med en opdatering. Afhængigt af, hvordan sagen udvikler sig, så skulle jeg meget i slutningen af denne uge kunne dig en afklaring på, hvorvidt der vil blive arbejdet videre med dette.

Hvis ikke vi finder en løsning, så håber jeg, at Pers bud på en løsning er noget i kan bruge. Jeg kan godt anbefale itn vision. De har mange gode muligheder :)

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 10 Okt, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (65,120 points)
Hej Sara :)

Jeg er ked af jeg ikke har fået vendt tilbage på dit indlæg. Det er ikke i orden.

Jeg vil dog alligevel give dig et svar for en god ordens skyld. Du har måske allerede regnet det ud eftersom der ikke er sket noget. Vi vil i denne omgang ikke arbejde hen imod tvungen lokation.

Det er selvfølgelig rigtig ærgerligt, men jeg selvom det er noget tid siden du skrev herinde, så vil jeg gerne melde klart ud omkring, hvad vi kommer til at gøre herfra. Jeg sætter forslaget som implementeres ikke.

På trods af det, så håber jeg du får en god weekend.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 11 Maj Forslag af Jesper Mieritz (65,120 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”