Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




jeg er kørt fuldstændig fast

0
Hej  
Jeg er forholdsvis ny i e-conomic og er ikke mindre end imponeret over hvad programmet kan, men ikke desto mindre er det lykkedes mig at få lavet mega rod i bogføringen   

Det huer mig ikke at skal bede om hjælp, men inden jeg laver mere kaos i regnskabet er det nok bedre at der er en som kan træde til og afhjælpe den ulykkelige og pinlige situation   

Jeg undlader at forklare hvad der er sket, for det bliver alligevel uoverskueligt, i stedet vil jeg rigtig gerne kontaktes af en som har tålmodighed og lyst til at arbejde med mig i håb om at det på et tidspunkt lykkes mig at blive god til bogføring.

Kan kontaktes på følgende data:
Marianne Lohse
regnskab@wib-danmark.dk
4916 2730

Mvh
Marianne Lohse
WiB Danmark
lukket
i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af (150 points)
status opdateret af

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Marianne,

Hvis det har interesse, afholder Revisorfirmaet Chr. Lysehøj løbende kurser i e-conomic bogføring. Målet er, at du efter et dagskursus er selvkørende. Hvis det har interesse kan du læse mere på vores hjemmeside, finde kommende kursus dage mv.:

http://www.lysehoej.dk/e-conomic-bogf%c3%b8ringskurser--Lysehoej

Vi har til huse på Frederiksberg lige ved Forum metro station.

Med venlig hilsen,

Louise Hoffmann
Bogføringshjælp af (520 points)
valgt som bedste svar af 🔒
Hej Marianne

Jeg tror snart der kommer svar fra bogholdere eller revisorer, som gerne vil hjælpe med bogføring. Forummet her er stadig nyt og mange har nok ikke opdaget det endnu.

Ellers vil jeg pege dig i retning af vores liste med revisorer og bogholdere i Danmark - http://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/revisorliste, der tilbyder hjælp til e-conomic. Der er over 1.800 af dem. Du kan søge efter postnummer eller by, hvis du vil finde en der bor tæt på dig.

  Tue Skaarup Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Bogføringshjælp af (1.1k points)