forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart inbox - sortering af kategorier

0
Jeg vil gerne have mulighed for at ændre rækkefølgen af de kategorier/mapper man kan lave i Smart Inbox. Lige nu kommer de bare i den rækkefølge man opretter dem i. Hvis man fx for brug for en tidligere måned, så står de i en ret ulogisk rækkefølge.
spurgt 19 Sep, 2017 i Forslag » Indscanning af Sustainor (150 points)

1 Svar

Hej og tak for dit forslag :)

Sortering af kategorier er et punkt vi har på listen over Smart Inbox.

Det er dog ikke så højt prioriteret i forhold til andre forbedringer på Smart Inbox, så lige nu er det stadig på planlægningsstadiet. Derfor vil jeg sige, at det er en funktion vi arbejder hen i mod, men det ikke er noget af det første vi vil forbedre.

I stedet for at flytte rundt på kategorierne, så kan du godt ændre deres navn. Her tænker jeg, at du i første omgang kan skifte navnene, så de kommer til at stå i den rigtige rækkefølge. Hvis du har bilag liggende i dine kategorier, så skal de selvfølgelig flyttes med.

Et tip kunne være at oprette en kategori, som hedder 'overflytning' eller lignende, og bruge den som mellemstation, når bilagene skal rykkes. Det vil løse dit udfordring her og nu.

Det er selvfølgelig en anelse mere besværligt, men jeg har lige prøvet at teste det lidt, og det går ret hurtigt. Selvfølgelig afhænger det af mængden af bilag og kategorier.

Hvis det ikke giver mening, så må du endelig sige til, så kan vi evt. kigge på det sammen.

Rigtig god weekend :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 29 Sep, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (67,050 points)
i gang× 5
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”