forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart Inbox

+1
Oplev gentagne gange at bilag bliver indscannet dobbelt -  derfor kunne jeg godt tænke mig at man allerede ved godkendelse af bilaget i SmartInbox kunne få besked om at denne faktura allerede var bogført tidligere - og ikke først ved bogføringen af kladden! Det er dobbelt arbejde - spild af tid.
lukket som en kopi af: SmartInbox: Undgå dupletter
spurgt 9 Sep, 2017 i Forslag » Indscanning af Susanne H. Regnskab (240 points)
lukket 21 Sep, 2017 af Jesper Mieritz
Hej Susanne :)

Det er nu muligt at tjekke efter dubletter i smart inbox.
Hvis samme leverandør og fakturanummer har været brugt før, så vil systemet advarer med en rød tekst, hvor der vil skrevet, at fakturaen allerede er brugt før.
Jeg håber det kan hjælpe til at undgå fejl ved bogføringen.

Rigtig god dag :)

1 Svar

Hej Susanne :)

Jeg er helt enig med dig i, at advarslen godt kunne komme før kassekladden. Derfor har jeg også accepteret et tidligere indlæg omkring dette. Sagen er lige nu, at jeg skal vende den med vores udviklere og herefter vil jeg vende tilbage med et endegyldigt svar. Jeg vil dog vende tilbage på dette indlæg og lukke dit.

At jeg lukker dit betyder ikke jeg lukker forslaget. Det er udelukkende for at skabe et bedre overblik over, hvad jeg skal huske at vende tilbage på :)

Dit forslag er derfor under overvejelse.


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 21 Sep, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (83,800 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”