forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Smart Inbox

+1
Oplev gentagne gange at bilag bliver indscannet dobbelt -  derfor kunne jeg godt tænke mig at man allerede ved godkendelse af bilaget i SmartInbox kunne få besked om at denne faktura allerede var bogført tidligere - og ikke først ved bogføringen af kladden! Det er dobbelt arbejde - spild af tid.
lukket som en kopi af: SmartInbox: Undgå dupletter
spurgt 9 Sep, 2017 i Forslag » Indscanning af Susanne H. Regnskab (210 points)
lukket 21 Sep, 2017 af Jesper Mieritz
Hej Susanne :)

Det er nu muligt at tjekke efter dubletter i smart inbox.
Hvis samme leverandør og fakturanummer har været brugt før, så vil systemet advarer med en rød tekst, hvor der vil skrevet, at fakturaen allerede er brugt før.
Jeg håber det kan hjælpe til at undgå fejl ved bogføringen.

Rigtig god dag :)

1 Svar

Hej Susanne :)

Jeg er helt enig med dig i, at advarslen godt kunne komme før kassekladden. Derfor har jeg også accepteret et tidligere indlæg omkring dette. Sagen er lige nu, at jeg skal vende den med vores udviklere og herefter vil jeg vende tilbage med et endegyldigt svar. Jeg vil dog vende tilbage på dette indlæg og lukke dit.

At jeg lukker dit betyder ikke jeg lukker forslaget. Det er udelukkende for at skabe et bedre overblik over, hvad jeg skal huske at vende tilbage på :)

Dit forslag er derfor under overvejelse.

Venlig hilsen/Best regards

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

image

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

Har du et godt tip du vil dele med andre e-conomic brugere?
- Hop herind og del det!
besvaret 21 Sep, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (60,580 points)
i gang× 4
løst× 105
besvaret× 258
Her får du det fulde overblik over alle forslag på forum. Klik på et tag for at se alle forslag i samme kategori - fx. "overvejes" eller "planlagt".

Selvom der er forslag, der ikke bliver implementeret i e-conomic, så fortvivl ikke - vi tager altid nye forslag op til vurdering, og det gælder også dit.