Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Hvor er min lup??

0
Jeg sidder og udligner omkostninger og kørsel fra mit projekt til min faktura og forsøger forgæves at se på den indscanning jeg har lavet på en bestemt faktura, da jeg lige har glemt om den skal med i den pågældende faktura. Nu er jeg så nødt til at gå ud af mine udligninger, ud af min faktura og over i projekter og ind i projektet og finde fakturaen, så jeg kan se de detaljer jeg har behov for, derefter tilbage til salg, ind i fakturaer, ind på fakturaen og ind i overfør omk./km igen. Puha for en omvej...

Jeg vil derfor gerne bede om en lup inde under udligninger:-)
i Forslag » Projektstyring af (200 points)
status opdateret af 🔒

4 Svar

Hej Susanne :)

Jeg er ikke helt med på, hvordan dit arbejdsflow er, og derfor vil jeg spørge lidt ind.

Som jeg forstår det, så sidder du og laver en faktura ud fra projekt. Du vælger projektnummeret og trykker nu på 'overfør omk./km'. Jeg er dog i tvivl om, hvad det er en for en faktura du er "nødt til at gå ud af mine udligninger, ud af min faktura og over i projekter og ind i projektet og finde fakturaen" - som du skriver.

Kan du prøve at uddybe, hvad det er du skal finde derinde som kan hjælpe dig med at oprette den nye faktura?

Jeg håber du er frisk på at uddybe, så jeg er helt sikker på, at jeg forstår dig korrekt :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Det er leverandørens faktura - hvis du følger tråden jeg har lavet, kan du se at du ender i en leverandør faktura. Det er posten jeg forsøger at udligne i MIN faktura, jeg mangler en lup på LEVERANDØRENS faktura.

Susanne
Forslag af (200 points)
Hej Susanne
Jeg beklager jeg ikke har vendt tilbage på dit svar. Jeg ved ikke lige, hvad der er gået galt, men jeg ikke fået besked om du har svaret.

Jeg tænker måske jeg kan ringe til dig i næste uge, hvis du har tid og lyst. Så kan vi tage en snak om problemet, så jeg er helt sikker på jeg forstår behovet og arbejdsgangen bag.

Hvis du er frisk på det, så må du meget gerne sende en mail til info@e-conomic.dk med dit telefon og et par tidspunkter, som passer dig, så skal jeg nok få det til at passe ind.

Jeg ser frem til at høre fra dig. Rigtig god weekend
Hej Susanne og tak for snakken over telefonen.

For en god ordens skyld, så opsummere jeg lige, hvad vi er kommet frem til her, så andre brugere også kan følge med.

Selve problemstillingen består i, at du skal lave en faktura ud fra nogle projektomkostninger. Du sidder derfor under salg -> faktura -> overfør omk./km.

I dette billede kan du se, hvilken type omkostning det er, kostpris, salgspris osv. Du vil gerne her have en reference direkte til selve den postering og det vedhæftede bilag, der ligger bag omkostningen.

Dette skal bruges til at mere information omkring, hvad der ligger bag denne postering. Derfor ønsker du en lup til at åbne det vedhæftede bilag.

Jeg vil tage dit forslag med videre til vores udviklere og tage en snak med dem omkring, hvilke muligheder vi har. Efterfølgende skal jeg nok komme med en opdatering her på indlægget :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Susanne :)

Jeg har nu fået snakket med vores udviklere omkring dette.

Vi fik os en god snak og de kunne godt se ideen i dette. Det er dog et forslag vi ikke har haft særlig stor efterspørgsel på. Derfor vil vi i første omgang arbejde hen mod forslag som gavner en større mængde af brugere. Vi smider dog ikke din ide ud. Vi gemmer den i vores idebank, som er et sted vi gemmer gode ideer til andet tidspunkt. Der er dog ikke lagt en plan for dette, så indtil videre vil jeg sætte dit forslag som implementeres ikke.

Glædelig jul :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)