Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Reg. af modtaget ordrebekræftelse+leverings uge/dag i lagermodul

0
Jeg har brug for at kunne se vores leverandørs ordrebekræftelse er modtaget, med forventet lev. Uge/dag, i lagermodulet under bestilling.

Nu kan jeg se at jeg har lavet en bestilling og sendt den - intet andet.

Kan man evt. få tilføjet en knap der ophæver sendt status – så man kan rette i bestillingen. Så kan jeg blot skrive i ref. elt at ob modt. Forv. Lev. Uge xx. Gerne at man kan vedhæftet et bilag (den modtaget ordrebekræftelse fra vores leverandør).

 

Det vil lette dagligdagen MEGET!
i Forslag » Lagerstyring af (120 points)

1 Svar

Hej Mette :)

Jeg har en ide til, hvordan du allerede nu kan løse dette. Du beskriver det næsten selv i forhold til at ophæve sendt-status på en bestilling. Du vil gerne ophæve da det giver mulighed for at rette i den. Det kan du allerede gøre nu. Ved at gå ind på bestillingen kan du på redigere varen og sætte en lev. dato. Dette dato kan du både se under bestillinger ved at udvide linjen  eller under dit varekartotek ved at klikke på det tal, som står i kolonnen 'bestilt'.

For mig lyder det som om, at det er dette du ønsker. Hvis jeg er helt galt på den, så må meget gerne rette mig og beskrive, hvor det er jeg misforstår dig.

På forhånd tak :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)