Hej John :)
Først og fremmest vil jeg give dig ret i, at det ville give mening, hvis man kan gøre det samme med aktiviteten som med beskrivelsen.
Når det er sagt, så kan du godt løse det, men det kræver at du selv skal ind og rette i linjerne. Det kan godt være du allerede kender denne løsning, men for at være helt sikker, så ville jeg bare lige gøre dig opmærksom på, at du godt kan gå ind og rette i linjerne på selve fakturaen. Så kan du mere eller mindre selv bestemme, hvad der skal stå og i hvilken rækkefølge. Det kan i hvert fald godt løse din udfordring her.
Du må endelig sige til, hvis det ikke giver mening, så vil jeg prøve at forklare det lidt mere uddybende og evt. med en lille video til.
Jeg er klar over denne løsning langt fra er optimal, men det er mit bedste bud som tingene er nu.
Jeg vil dog prøve at gå videre med tanken omkring, at kunne specificere på mere end bare beskrivelsen. Det betyder ikke, at der vil komme en løsning, men jeg vil lige prøve at høre vores udviklere om det noget vi kan få implementeret i programmet.
Jeg skal nok vende tilbage her på indlægget, når jeg har snakket med dem.
Med venlig hilsen Jesper Mieritz