forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

lagermodul: Få varianter download til excel

0
Hej,

Er det muligt at vi kan få det lavet sådan at vi under lagermodul kan få downloadet en oversigt over lagersituationen på variant niveau til excel. Det som er udfordringen lige nu er at du kun kan få oversigt over dine varianter til excel ved at benytte lageroptælling under rapporter. Udfordringen med lageroptællinger er at du der ikke kan se hvor mange som er i ordre og hvor mange der er bestilt (hvis det er lette programmeringsmæssigt, kunne feature os blot ligge under lageroptælling ved blot at udvide denne med de ønskede funktionalitet).

Det gør at det er meget svært at holde et overblik over hvilke produkter i hvilke varianter som man er nødsaget til at bestille ekstra hjem af, da de er i ordre men ikke bestilt.
spurgt 28 Aug, 2017 i Forslag » Lager af Thho10ac (190 points)

1 Svar

Hej Thomas :)

Jeg er helt med på, hvad du mener.

Jeg vil lige starte med at høre om du kan bruge den rapport, der hedder 'genbestilling'. Herinde kan du nemlig se din nuværende beholdning, som er incl. leveret og modtaget. Det vil svare til den kolonne som hedder 'beholdning' i lageroptælling. Herudover kan du også se 'i ordre' og 'allerede bestilt'.

Jeg tænker umiddelbart det vil løse din udfordring i forhold til at skulle bestille nye varer hjem.

Hvordan vil det fungere for dig?

Hvis det ikke fungerer, så må meget gerne beskrive på hvilken måde denne rapport ikke dækker dine behov :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 11 Sep, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (86,170 points)
overvejes× 117
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”