Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




lagermodul: Få varianter download til excel

0
Hej,

Er det muligt at vi kan få det lavet sådan at vi under lagermodul kan få downloadet en oversigt over lagersituationen på variant niveau til excel. Det som er udfordringen lige nu er at du kun kan få oversigt over dine varianter til excel ved at benytte lageroptælling under rapporter. Udfordringen med lageroptællinger er at du der ikke kan se hvor mange som er i ordre og hvor mange der er bestilt (hvis det er lette programmeringsmæssigt, kunne feature os blot ligge under lageroptælling ved blot at udvide denne med de ønskede funktionalitet).

Det gør at det er meget svært at holde et overblik over hvilke produkter i hvilke varianter som man er nødsaget til at bestille ekstra hjem af, da de er i ordre men ikke bestilt.
i Forslag » Lagerstyring af (190 points)

1 Svar

Hej Thomas :)

Jeg er helt med på, hvad du mener.

Jeg vil lige starte med at høre om du kan bruge den rapport, der hedder 'genbestilling'. Herinde kan du nemlig se din nuværende beholdning, som er incl. leveret og modtaget. Det vil svare til den kolonne som hedder 'beholdning' i lageroptælling. Herudover kan du også se 'i ordre' og 'allerede bestilt'.

Jeg tænker umiddelbart det vil løse din udfordring i forhold til at skulle bestille nye varer hjem.

Hvordan vil det fungere for dig?

Hvis det ikke fungerer, så må meget gerne beskrive på hvilken måde denne rapport ikke dækker dine behov :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)