SmartInbox: Bruger ikke auto-modkonto specificeret under leverandøren

+1
Hej Eco

Selvom der under leverandøren er angivet en modkonto, som automatisk skal anvendes, så virker det ikke om SmartInbox anvender den.

Kan det udbygges?

Med venlig hilsen

Jens Kirk

Webkonsulenterne

spurgt 21 Aug, 2017 i Forslag » Bilagshåndtering af Jens Kirk (7,980 points)

1 Svar

Hej Jens :)

Jeg har lige testet dette og det ser ud til at virke hos mig.

Det du beskriver har dog tidligere været et problem og jeg kan ikke se, hvornår det er blevet løst. Derfor ved jeg ikke om det er blevet løst siden du skrev dette og til nu.

Derfor vil jeg lige være helt sikker. Virker det hos dig nu? :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 Sep, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (89,570 points)
Jeg tester, når jeg næste gang bogfører. Jeg oplevede manglen op til denne momsaflevering.