forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

SmartInbox: Bruger ikke auto-modkonto specificeret under leverandøren

+1
Hej Eco

Selvom der under leverandøren er angivet en modkonto, som automatisk skal anvendes, så virker det ikke om SmartInbox anvender den.

Kan det udbygges?

Med venlig hilsen

Jens Kirk

Webkonsulenterne

spurgt 21 Aug, 2017 i Forslag » Indscanning af Jens Kirk (7,880 points)

1 Svar

Hej Jens :)

Jeg har lige testet dette og det ser ud til at virke hos mig.

Det du beskriver har dog tidligere været et problem og jeg kan ikke se, hvornår det er blevet løst. Derfor ved jeg ikke om det er blevet løst siden du skrev dette og til nu.

Derfor vil jeg lige være helt sikker. Virker det hos dig nu? :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 Sep, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (85,410 points)
Jeg tester, når jeg næste gang bogfører. Jeg oplevede manglen op til denne momsaflevering.
overvejes× 130
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”