forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

SmartInbox: Mangler at trække leverandøren ind

+2
Hej Eco :-)

Både FakturaImport og FakturaFil kan trække leveradøren ind.

Det kan man ikke i SmartInbox (endnu) og man skal afbryde sit arbejde i SmartInbox og går over og oprette leverandøren manuelt og så skal man vende tilbage til SmartInbox.

Man kan ikke have to åbne faneblade og så "bare indlæse SmartInbox lidt" i håbet om at den manuelt oprettede leverandør kommer til syne. Nej, men må afbryde helt og genindlæse (eller gå frem og tilbage i E-conomic), fordi der anvendes leverandør-cache (og der tjekkes ikke om der ved næste indlæsning er kørt nye leverandører ind).

Der er lige lidt, som I med fordel kan kigge på ;-)

Med venlig hilsen

Jens Kirk

Webkonsulenterne

spurgt 20 Aug, 2017 i Forslag » Indscanning af Jens Kirk (7,540 points)

1 Svar

 
Bedste svar
Hej Jens :)

Jeg er helt enig. At kunne oprette leverandøren direkte inde fra SmartInbox er også et punkt der vil blive arbejdet på. Som tingene er nu vil det komme til at foregå på den måde vi kender det fra andre steder i e-conomic. Nemlig at du vælger at vist listen med leverandøren og herinde vil der være en genvej til at oprette leverandøren, så du hurtigt kan klare den og så fortsætte dit arbejde efterfølgende.

Jeg vil derfor sætte forslaget som planlagt :)

Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 4 Sep, 2017 Forslag af Jesper Mieritz (70,190 points)
valgt som bedste svar 5 Sep, 2017 af Jens Kirk
Perfekt :-)
i gang× 4
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”