Hej Stine :)
Jeg følger lige op på Simons svar her.
Jeg kan sagtens forstå, at du har behov for at se, hvornår du leverer en bestemt ordre til en kunde.
Jeg vil dog lige tillade mig at udfordre dit forslag lidt ;)
Som jeg forstår det, så vil du egentligt bare gerne vide, hvornår en specifik ordre leveres til kunden.
Dette kan du allerede nu se ret nemt, hvis du hopper ind i dine igangværende ordre. Her kan du finde kunden med tilhørende leveringsdato for ordren.
Det er her jeg vil tillade mig at udfordre dig lidt. Hvorfor skulle du gennem dit varekartotek gå og finde ud af, hvornår en bestemt ordre skal leveres? Du har allerede denne mulighed i fanen ordre, hvilket giver mere mening for mig. Det virker umiddelbart mere naturligt at tjekke sine ordre i den fane, hvor du har alle dine ordre samlet og skal arbejde videre med ordren.
Det er dog bare min mening. Derfor må du meget gerne beskrive, hvilken ekstra værdi det skulle give dig, at tjekke det varekartoteket.
Som sagt kan jeg sagtens følge dig i, at det er rart at kunne se, men vi vurderer hele tiden, hvor meget værdi en evt. forbedring ville skabe for en større mængde af kunder, og som jeg læser dit forslag, så kan jeg ikke se, hvor det skulle skabe en væsentligt større værdi. Derfor vil dit forslag som det står nu ikke blive prioriteret herinde.
Jeg er dog meget åben for at høre, hvorfor og hvordan den ændring skulle gavne dig i forhold til at gå gennem ordre.
Jeg ser frem til at høre fra dig : )