Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Dynamisk felt: fornavn frem kun fornavn og efternavn

0
Når man laver faktura, følgeseddel og pakkeseddel ville der være dejligt, hvis man kunne ved dynamisk felt kunne refere til sin kundes fornavn, fremfor hele navnet (således det ikke virker så formelt). Lige nu kan man kun brug [Kundenavn] som viser både fornavn og efternavn
i Forslag » Salg af (190 points)

1 Svar

Hej Thomas :)

Jeg kan godt se man kan gøre en faktura lidt mere uformel ved kun at tilføre fornavnet.

Jeg vil dog også sige, at jeg har ladet dit forslag ligge lidt for at se, hvor mange andre brugere, der ønsker en funktion som din. Der må jeg sige, at der ikke har været andre, som enten har bakket op om dit forslag eller skrevet lignende forslag.

Ud fra den betragtning, at vi får en masse forespørgsler, som gavner en større mængde af kunder, så vil jeg afvise dit forslag. Ikke fordi det er en dårlig ide. Der vil bare være andre ting, som vi vil prioritere højere.

Du skal dog have tak for at komme med inputs til vores program. Hvis der i fremtiden vil være større opbakning til dit forslag, så er jeg frisk på at tage det op igen, men indtil videre vil jeg vælge ikke at implementere det :)

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)