Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Pris i Overfør og tilknyt fra bestilling/modtagelse

0
Hej,

Når jeg sidder og bogfører leverandørfakturaer, ville det være kanon når man sidder i "Overfør og tilknyt fra bestilling/modtagelse" at man kunne skrive prisen på varen ind med det samme i en ny kolonne. Som det er nu skal jeg krydse tingene af på listen og så bagefter ind og rette nettopriserne på leverandørfakturaen på hver linje. Det er lidt trægt.

Mvh Kristian
i Forslag » Lagerstyring af (430 points)

2 Svar

Hej Kristian og tak for din forespørgsel :)

Jeg kan godt sætte mig i, at det ville være nemmere at taste alle priser, når du har vinduet 'overfør og tilknyt fra bestilling/modtagelse' fremme.

Jeg vil derfor gerne gå videre med dit forslag og snakke med vores udviklere omkring mulighederne. Jeg kan dog ikke se, at dette er en funktion som mange kunder har efterspurgt og dette kan påvirke prioriteringen af dit forslag. Ikke desto mindre, så giver det mening og derfor tager jeg det med.

Jeg opfordre andre kunder at gå ind og stemme forslaget op, hvis det er noget i efterspørger :)

 

Jeg vender tilbage når vi har vendt det internt. smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)

Hej Kristian :)

Jeg har vendt den med vores udviklere og vi er kommet frem til, at dette ikke vil have en højere prioritering end andre forslag vi har på vores lagermodul. Derfor vil jeg afvise dit for nu.

Derimod vil jeg vise dig en måde, hvor du meget hurtigere kan rette i prisen på dine varer.

Hvis du stiller dig ind på modtagelsen/faktura, så starter du med at redigere den ene vare. I stedet for at trykke gem, så trykker du ctrl. + pil op/ned. Så springer den direkte til næste vare på linjen og her gentager du så proceduren på alle dine vare. Jeg er med på anden løsning havde været hurtigere, men det kunne være et bud

Jeg er sikker på, at dette alligevel kan spare dig tid.

Mange tak for dit forslag og rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)