Hej Morten :)
Din sag her er lidt en edge case, da jeg ikke kan se ret mange kunder arbejde ligesom dig. Ikke desto mindre, så er vi gang med at kigge på hele vores mailflow omkring, hvordan der vælges modtager. Det er en del af et større projekt, da vi gerne vil lave en del om på, hvordan det hele fungerer. Det ikke kun i forhold til rykkere, men på alle ting, der sendes ud af e-conomic.
Her har vi allerede internt snakket om, at man skal kunne vælge en modtager ved afsendelse ud fra forhåndsindtastede mails. Det er stadig i støbeskeen og det ligger lidt ude i fremtiden, da det er en større og omfattende sag.
Jeg vil tage dine tanker med i den forbindelse. Fordi vi går efter at lave en omfattede ændring, så kommer sagen også til at tage længere tid. Det skulle dog meget gerne også betyde, at vi rammer rigtigt første gang og derved løser en masse problemstillinger.
Jeg håber du er forstående overfor, at vi har valgt en model, hvor vi bruger lidt længere tid, i stedet for at lave en masse halve løsninger.
Jeg vil lukke dette indlæg, da vi har fået et, der beskriver samme problemstilling. Fremtidige opdateringer omkring sagen vil komme på dette indlæg.
Du skal have tak for dit input. Du er altid velkommen til at komme med flere!
Med venlig hilsen Jesper Mieritz