Det virker ikke så godt endnu. Stadig ret mange børnesygdomme i min optik. Her er en liste:
Hvis Leverandør ikke findes når et bilag indlæses, kan man ikke vælge Leverandør i stedet for Finans, man kan ikke oprette en Leverandør fra Smart Inbox, og man kan ikke få den til at "læse" bilaget igen efter leverandør er oprettet.
Det er ikke helt til at se hvornår et bilag er klar til oprettelse, når nogle felter er gult markeret - jeg har ikke helt luret hvad det betyder, men jeg opfatter det som om "noget" mangler.
Når man skal vedhæfte et bilag til en ekisterende postering, så kommer alle posteringer frem. Så hvis du har bogført en Leverandørfaktura med moms, får du alle 3 poster at vælge imellem, både ex moms, inkl. moms og momsbeløbet.
Man kan ikke søge/filtrere i tidligere posteringer, men man har bare en lang liste med alle tidligere posteringer. Man kan sortere på kolonner....
Der ligger en funktion man kan trykke øverst i højre hjørne af bilaget, hvor det ser ud til at der kommer 3 muligheder frem, men da mulighederne vises bagved bilaget, kan man hverken se hvad der står, eller trykke på dem. Måske der er noget smart i denne menu.
Det kunne være fedt hvis man i denne del også kunne vælge Dimension, for dem der har dette valgt (det har vi).
Når disse funktioner er på plads tror jeg det bliver virkelig godt!
Mvh Jesper