Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Ændre faktura filnavn

+1
Det er ikke muligt at ændre filnavnet på faktura der vedhæftes mail ved fakturering. I dag hedder faktura fil navnet default "Faktura". Der bør i layout skabeloner være mulighed for at skrive et selvvalgt filnavn for den enkelte faktura skabelon. Vort behov er at kunne ændre filnavnet fra "Faktura" til "Invoice" til udenlandske kunder.
i Forslag » Salg af (270 points)
status opdateret

2 Svar

Hej PAB 

 

Tak for indlægget. 

 

For at få en bedre forståelse af jeres ønske/behov, så har jeg lige et par enkelte spørgsmål. 

 

Som du sikkert er opmærksom på? så er det muligt at ændre emne feltet ved bogføring/afsendelse af den enkelte faktura ved at følge denne vejledning (markeret med gul) men som jeg forstå det beskrevet, så er det navnet på den vedhæftede PDF fil, som du gerne vil have tilpasset det engelske layout? (Markeret nederst med gul) 

 

Jeg synes dit forslag giver god mening og er nysgerrig på om det nuværende filnavn skaber forvirring hos jeres engelske kunder eller hvordan skal jeg forstå det? :-) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret
Jeg kan også tilstøtte mig ønsket om at selve filnavnet (ikke emnet), kan være dynamisk. Dvs. til engelske kunder kunne det være Invoice i stedet for faktura i filnavnet.

I forhold til dit eksempel Simon, så burde filen hedde "Invoice_31.pdf".

Hej PAB

Jeg kan forhåbentlig glæde dig ved at fortælle at den ønskede funktionalitet allerede er tilstede i programmet :-) 

Måden du styre sproget på filnavnet - faktura_31.pdf -  Er ved at ændre sproget på det enkelte brugerlogin. 

Såfremt i "kun" har en enkelt brugeradgang, så kræver systemet at i ændre sprog på brugeren, afhængigt af om i ønsker det på DK/ENG/DE fra gang til gang. 

Grundet funktionaliteten findes i systemet, så får dit indlæg status - Implementeres ikke. 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret