Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forbedring til Superkladden

0
Hej

Jeg arbejder til daglig som revisor og bogfører en del.

Jeg synes det ville være dejligt, hvis man kunne fastlåse sit layout i superkladden til hver enkelt kundeaftalenr. da jeg bogfører på så mange forskellige og ikke skal ændre frem og tilbage, hver gang jeg skal bogfører det specifikke kundeaftalenr.

Venlig Hilsen
Kasper
i Forslag » Bogføring af (140 points)

2 Svar

Hej Kasper :)

Bare så jeg forstår dig helt rigtigt. Hvilket layout er det? Og hvad er det du ændrer frem og tilbage?

På forhånd tak smiley


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper

Jeg har adgang til en til de kunder som vi bogører for under vores aftalenr.

Når det er jeg bogfører i superkladden under de forskellige kunder, synes jeg det er nemmest at have superkladden stillet op på forkellige måder. f.eks. synes jeg ved nogle kunder det er bedst hvor jeg har mulighed for at kunne taste fakturanr. ind, hvor andre kunder kan jeg bedst arbejde, hvor jeg ikke har det indtastnings felt fremme. Det skal jeg ændre hver gang jeg skifter mellem kunderne under vores aftalenr. Kan man ikke låse superkladden fast til det e-conomic nr?
Hej Kasper og tak for din tilbagemelding :)

Jeg er helt med på, hvad du mener nu, og det giver fin mening.

Jeg vil starte med at sige, at jeg ikke tror dette forslag vil blive prioriteret særligt højt på baggrund af det er få kunder, som har efterspurgt dette.
Oven i det kan der sidde kunder, som hellere vil have, at det er på brugeren opsætningen låser, hvis de gerne vil have opsætningen skal være ens på alle aftaler. Altså omvendt af det, du ønsker.

Jeg vil dog gerne overveje dit forslag, men jeg vil ikke love dig noget her til at starte med. Jeg vender tilbage på indlægget her, når jeg har et mere konkret svar til dig :)

Hej igen Kasper :)

Vi har snakket om dit forslag og vi er kommet frem til, at vi ikke vil gå videre med det.
Det skyldes primært, at det vil ødelægge arbejdsgangen for andre brugere af vores program og vi vælger derfor at køre videre med den opsætning vi har på nuværende tidspunkt.

Du skal dog have tak for dig forslag. Det er altid dejligt når I vil bruge jeres tid på at komme med ideer til udvikling.

Rigtig god dag smiley

 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Det var så lidt. Er bange for i har misforstået det.
Bare for at være sikker på, at der ikke er misforståelser, så beskriver jeg lige, hvordan jeg opfatter dit forslag.

Superkladden er lige nu brugerspecifik i sin kolonneopsætning. Det vil sige, at den opsætning du har, ikke er tilpasset en aftale, men den er tilpasset en bestemt bruger.

Du vil gerne vende den om, så den ikke længere er brugerspecifik, men derimod rettet mod en bestemt aftale, så du kan have forskellige opsætninger på forskellige aftaler, men med samme bruger.

Er det rigtigt forstået? :)