Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Tekstlinie på faktura lavet i app'en

0
1. linie på vores fakturaer er altid en tekstlinie med beskrivelse af evt. adresse og hvad der er udført. I app'en er det bare ikke en mulighed, for der skal være varenr., antal og beløb ud for alle linier.

Det ser dog ikke særlig proff ud, så vil høre om der ikke er andre der mangler dette, og om det evt. er noget E-conomic overvejer at implementere?
i Forslag » Salg af (270 points)

2 Svar

Hej Dorthe 

 

Tak for dit indlæg. 

 

Som jeg læser dit forslag, så ønsker du at tilføje en meddelelse til dine kunder med en beskrivelse af adressen og det udførte arbejde. Der kan jeg glæde dig, at det allerede er en funktionalitet i vores salgsapp. 

 

Når du opretter fakturaen --> tilføjer kunden --> ruller ned under totalbeløbet, så kommer der en knap der hedder - noter - som referere til overskrift, tekst 1 og tekst 2 feltet på din PDF faktura. 

 

Der kan du tilføje de beskrivelser du har behov for og afslutningsvis tryk på --> vis PDF så kan du vurdere om placeringen af teksten er korrekt ellers har du mulighed for at tilpasse dit design og layout. hvis du logger ind via en pc/mac. 

 

Er det en løsning der kan fungere for dig? :-) 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
opdateret
Hej Simon.

I de felter har vi noget midlertidig tekst stående, så det vil ikke virke for os i øjeblikket.

Vi skriver normalt teksten på linie 1 på faktura, og vil foretrække at den fortsætter med det. Vi må bare nøjes med at lave fakturaer via Internettet indtil videre, men jeg vil da gerne høre hvis muligheden bliver tilføjet i app'en på et tidspunkt.

Mange hilsner Dorthe.
Forslag af (270 points)