Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




udskrift af kontoudtog med underliggende bilag fra indscanning

0
Jeg mangler en funktion hvor jeg sammen med udskrift af et kontoudtog kan få de tilhørende bilag - som jeg har indscannet i systemet - med!

Kan I lave det?

Kh Peter
i Forslag » Bilagshåndtering af (180 points)
status opdateret

1 Svar

Hej Peter 

 

Tak for dit indlæg. 

 

Jeg kan godt se fordelene ved, at de indscannet bilag kommer med når man laver et kontoudtog. Dog vil det med stor sandsynlighed påvirke hastigheden for at lave et kontoudtog eller anden rapport, hvor denne funktionalitet vil blive implementeret. 

 

På nuværende tidspunkt, som du sikker er opmærksom på? så kan du gøre det, du ønsker i 2 steps. 

1) Træk rapporten f.eks. - Kundekontokort 

2) eksportere bilag --> her kan du begrænse dig på specifikke bilags nummer eller du kan eksportere bilagene for en specifik periode. Det konkrete bilags nummer vil står på den enkelte pdf fil så du nemt kan parre dine pdf'er til dine posteringer. 

 

Dit forslag skal dog ikke gå tabt, så jeg vil tage det med i vores idebank så når vi internt fokusere på, hvordan vi kan optimere på dette område så vil dit forslag blive vendt igen. 

 

Dog på den korte bane, så vil jeg markere forslaget som implementeres ikke og idebank. 


Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)