Hej,
Som administrator kunne jeg virkelig tænke mig 2 funktioner :-) :
1. En slags dialogboks mellem kunden og mig inde på kundens aftale, hvor kundens nye kommentar kan vises som notifikation (f.eks. udråbstegn i virksomhedsoversigten evt. med tilvalg som automatisk mail til mig med notifikationen). F. eks. kan kunden informere om : "bilag er scannet og klar til bogføring"; "vær opmærksom på xxx", eller noget helt 3.
Det ville være mere tidsbesparende og brugervenligt, i stedet for at kunden skulle ringe eller skrive en mail om det (hvis de husker at gøre det). :)
2. En note-felt på kundeaftale, som udelukkende administrator kan se og skrive i. Det kunne være rart at skrive kommentar på en enkel aftale, som en slags reminder, hvis der skulle mangle noget. F.eks. "følg op på, om faktura xxx er betalt" mm.
EDIT : Kan se, at der er mulighed for at lave en note, men den er gemt godt væk => under Indstillinger => mine Indstillinger => Noter => Opfølgningsliste :o). Er det noget man kan flytte til f.eks Regnskab-fanen?
På forhånd tak og god påske!
Hilsen
Katja Alieva