Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




mulighed for at copy paste fra det scannede bilag

+1
Er det ikke muligt, at i kan bruge den samme pdf-wiever der viser bilaget i kassekladden, inde på selve bilaget. Der er nemlig ikke mulighed for, at copy-paste feks. ocr-linien i wieveren på bilaget.

Det er rimelig irriterende at man skal lukke bilaget og gå ud i oversigten for at kopiere og så tilbage igen.

Pft
i Forslag » Bilagshåndtering af (180 points)
opdateret af 🔒

1 Svar

Hej Claes

Det er fordi det ikke er en pdf i indtastningsvinduet.

Vi laver et billede af vores pdf'er for at understøtte forskellig funktionalitet såsom sletning af enkelte sider, rotation mv. Disse features fungerer ikke i en pdf.

Jeg er med på at det kan være lidt frustrerende såfremt man ønsker at hente specifik data fra pdf'en under bogføringen.

Vi undersøger lidt forskelligt i forhold til visningen af bilag, men for nærværende kan jeg ikke sig om dit ønske bliver opfyldt heraf.

En mulighed er at åbne ubehandlede i et nyt vindue og derigennem åbne det enkelte bilag på en anden skærm uden at skulle lukke indtastningen ned og op igen. Det er lidt træls, men det er det som virker lige pt.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)
må jeg foreslå at du bruger et af indscanningsfirmaerne som kan hente både leverandører tekster og betalings oplysninger ind i din bogføringskladde, dette vil fjerne muligheden for at taste forkert :-)