Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Bogført i forkert regnskabsår

0
Jeg skulle bogføre nogle indbetalinger for slutningen af sidste år, men ved en fejl havde jeg ikke bemærket, at bogføringsåret stod angivet til 2011, da de tidligere bogføringer havde stået til 2010 (som det jo korrekt skulle), men så desværre skete det.  

Jeg er ihvertfald blevet en erfaring rigere.
Mit spørgsmål er nu, hvordan får jeg dem på den letteste måde bogført, så året er som det skal være - altså 2010?

På forhånd mange tak
lukket
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (190 points)
status opdateret af

2 Svar

 
Bedste svar
Hej Carina,

Den nemmeste måde er først at tilbageføre bilaget - http://wiki.e-conomic.dk/bogforing/kopier-vend-eller-tilbagefor-postering du har bogført i det forkerte regnskabsår med den samme dato. Herefter kan du på samme måde kopiere bilaget, og denne gang ændre datoen til en dato i regnskabsåret 2010. Herefter vil du have bogført posteringen i 2010, samt nulstillet posteringen i 2011.

Jeg håber svaret giver mening!

Med venlig hilsen Morten Bæhrenz Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Bogføringshjælp af (4.3k points)
valgt som bedste svar af 🔒



Hej Morten,

Tusind tak for dit svar. Og jo, det gav meget mening.
Jeg havde godt nok set inde under Hjælp, at det nok var det, men jeg tænkte, at jeg lige ville høre om det nu også var den rigtige måde, at gøre det på. Så det ikke gik helt galt - igen   

Så endnu engang mange tak og rigtig god weekend
Bogføringshjælp af (190 points)