Informizely customer feedback surveys

regning slette

0
Har et problem ...

Har lavt en regning til en kunde ... Da kunden kom var jeg ikke til sted og min kollega har indtastet det i kassen og kunde har betalt med dankort i kassen, så faktisk er skulle jeg slette den regning, da den beløb nu også er i kassenafregning men selvfølgelig går det ikke, da den jo er bogføret ... Hvordan skal man rette sådan en fejl bedst ?
lukket
i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af (150 points)
status opdateret af

1 Svar

 
Bedste svar
Hej,

Det lyder som om du skal have lavet en kreditnota.

Se her hvordan det gøres. - http://wiki.e-conomic.dk/faktura/kreditnota

Steffen Ekelund

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Bogføringshjælp af (152k points)
valgt som bedste svar af