Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Forslag til indscanning: Brug af bilag fra ubehandlede til faktura

0
Hej e-conomic

Allerførst tak for et intuitivt regnskabsprogram. :-)

Jeg vil gerne foreslå at der til indscanningsmoduler bliver mulighed for at vedhæfte en fil fra ubehandlede (ligesom i lager-modulet) til en igangværende faktura.

Vi indimellem brug for at vedhæfte et bilag til fakturaen, og når vanen er at sende alle bilag til indscanningsmoduler, glemmer jeg at det ikke LIGE kan lade sig gøre ved udstedelse af fakturaer.

 

God dag. :-)

Vh HelleA
lukket med noten: relateret indlæg
i Forslag » Bilagshåndtering af (5.9k points)
lukket af 🔒
Hej Helle :)

Vi har snakket om det internt herinde nu.
Dit forslag omkring salgsfaktura har været oppe at vende før herinde, hvor vi har valgt at gå videre med det.
Derfor lukker jeg dit indlæg her og henviser til det andet indlæg. Der vil derfor kun komme opdateringer inde på det andet indlæg. Du kan se det her: 20961 - http://forum.e-conomic.dk/20961/mulighed-for-vedhaeftning-af-flere-pdf-dokumenter

I forhold til vedhæft bilag på udlæg, så ligger den ikke lige om hjørnet, men vi gemmer ideen til fremtiden. Der vil altså for nu ikke implementeres denne funktion på udlæg, men vi kigger på at få den med på salgsfaktura :)

1 Svar

Hej Helle :)

Tak for de rosende ord. Det er altid rart.

 

Jeg kan sagtens ideen i det du siger. Det ville være smart at kunne dette, så man kan samle alle sine bilag inde i vores indscanningsmodul. Det gør det noget nemmere at holde styr på hele, og du vil altid have de bilag du skal bruge liggende klar.

Derfor vil jeg gå videre med dit forslag til vores næste interne møde, hvor vi kigger på om det er noget vi vil udvikle videre på. Jeg synes også det er en god ide og det betyder altså, at dit forslag er under overvejelse :)

 

Endnu engang tak og god dag!

Med venlig hilsen Jesper Mieritz  
Forslag af 🔒 (102k points)
Hej Jesper
Jeg har lige set, at det samme gør sig gældende ved medarbejderudlæg (vi bruger projekt-modulet). Vil du tage denne del med også? :-)
Tak og god dag.
/Helle
Hej igen :)

Det er noteret. Jeg tager det med.