forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Scanning af ordre modtaget som PDF

0
Hejsa

Er der nogen der har kendskab til man kan indscanne ordre modtaget som PDF, så man er fri for at lave indtastningen manuelt?

Mvh.

Mads Nørskov
spurgt 16 Feb, 2017 i Spørgsmål » Indscanning af madsnorskov (120 points)

2 Svar

Hej Mads og tak for dit spørgsmål :)

 

Jeg er helt med på, hvad du mener og det ville være rigtig smart, hvis vi kunne klare den. Som det er lige nu har vi det desværre ikke i e-conomic. Det er en løsning vi på lange bane er i gang med at kigge på, men desværre ikke som tingene er lige nu.

 

Det er dog så heldigt, at vi har rigtig mange gode partnere, som vi samarbejder med. Hvis du har lyst til det, er du meget velkommen til at hoppe herind og kigge lidt på om der er noget du kan bruge. Det er ikke sikkert alle dem jeg har fundet passer perfekt til dig, men der synes jeg du skal læse lidt, eller hive fat i den pågældende partner og tage en snak med dem, så du er sikker på at finde det, som passer bedst til dig :)

Ellers er du altid velkommen til at ringe til vores branche afdeling, så kan de guide dig i retning mod nogle, som kan hjælpe dig videre. Deres kontaktoplysninger er: Branche@e-conomic.com eller 78 79 19 55.

 

Jeg håber det kan hjælpe dig lidt videre i forhold til at skulle slippe for alt det tasteri ;)


Venlig hilsen/Best regards

 

Jesper Mieritz

Knowledge Manager, Planet WOW

 

image

 

e-conomic er et produkt fra

Visma e-conomic A/S

Langebrogade 1, 1411 København K

CVR-nummer: 29403473

 

Hvis du gerne vil have indflydelse på de næste forbedringer, så er du velkommen til at besøge vores liste over forslag vi på nuværende tidspunkt overvejer.
- Hop herind og stem på de forslag du er enig i!
besvaret 24 Feb, 2017 Spørgsmål af Jesper Mieritz (84,450 points)
Hej Mads,

Såfremt du ikke allerede har fået løst dit behov - så indlæser HubBroker ApS dagligt ordre ind i e-conomic - nogen kommer som pdf ordre og andre kommer som EDI ordre fra f.eks. Dansk Supermarked.etc. eller dirkete fra webshops som Opencart, Shopify etc..

Vi kan kontaktes på kontakt@hubbroker.com

//Jens Toke
besvaret 23 Apr, 2017 Spørgsmål af HubBroker Aps (340 points)
i gang× 1
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”