Hej Marianne
Det er altid rart, at få feedback fra vores kunder, så det skal du have tak for.
Jeg kan sagtens forstå dit behov.
behovet er i min optik opstået fordi vi har haft en bug i systemet som har betydet, at den ikke korrekt udlignede flere/mange åbenstående poster på kunde/leverandører.
Den bug skulle heldigvis være blevet løst nu, så når du går ind og registrere en kundeindbetaling/leverandørbetaling og udligner flere åbenstående poster + kreditnotaer, så vil systemet udligne dem på kunde/leverandørkortet korrekt som det var tiltænkt.
I forhold til dit andet spørgsmål med manglende udligning på side 2 på leverandør/kundekortet, så er det muligt i dag, at udligne posterne på side 1 først. Derefter vil der være et restbeløb tilbage, som du kan benytte til at udligne de poster der er på side 2 eller 3.
Alternativt, så er det muligt at benytte vores automatisk udligning som du kan læse mere om her.
Skulle det mod forventning? ikke fungere så vil jeg varmt opfordre dig til at kontakte vores telefonsupport på telefon 88 20 48 40 man - fre fra kl. 09 - 15
Med venlig hilsen Jesper Mieritz