forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Holde styr på ordrebekræftelse fra leverandører

+2
Hej!

I lagermodulet, under køb-bestillinger, savner jeg en funktion til at holde styr på om vores leverandør har bekrfæfet en bestilling.

Den helt simple ville være en kolonne mellem "Sendt" og "Modtagelse" med "Bekræftet" hvor man kan skrive når leverendøreren har bekræftet bestillingen.

Endnu bedre ville være, hvis man kan vedhæftet en ordrebekræftelse fra leverandøreren.

mvh

Anders H Pedersen

ePower Technology ApS
spurgt 2 Feb, 2017 i Forslag » Lager af ePower-Anders (200 points)
opdateret 16 Feb, 2017 af Andreas Polk
Hej Anders :)

Jeg skriver lige for at følge op på Andreas' svar.
Vi sagde vi ville kigge nærmere på lagermodulet her til sidst i 2017. Det er stadig planen, men i forhold til, hvad vi har tænkt os at lave, så er dit forslag ikke blevet prioriteret i forhold til andre forespørgsler vi har fået.

Derfor vil jeg afvise dit forslag til at starte med.
Vi mener dog stadig dit forslag giver mening, og derfor smider vi det ikke helt ud. Vi gemmer det i vores idebank, så vi har ideen liggende til fremtiden.

Det kan dog have længere udsigter og det er derfor jeg vælger at afvise forslaget for nu.

Du skal dog have tak for forslaget :)

1 Svar

 
Bedste svar

Hej Anders
Mange tak for dit indlæg og forslag her på vores forum smiley

Det kan jeg egentlig godt se, at ”ude i virkeligheden” kan der være brug for, at skelne imellem hvad der er ”bestilt” og hvad der rent faktisk er blevet bekræftet af leverandøren.
Det ville selvfølgelig være ekstra lækkert, at kunne vedhæfte en ordrebekræftelse – det tror jeg måske ikke er helt realistisk men tager det med.

Det er sådan, at vi har i planen, at skulle kigge lidt nærmere på lagermodulet og her især arbejdsgange i slutningen af 2017. Planen kan selvfølgelig ændre sig men det vil være her jeg vil tage dit forslag med videre til.
Det betyder, at vi tager et nærmere kig på de forslag og ideer vi har i slutningen af 2017 og her vil vi tage dette med i puljen.

Endnu engang tusinde tak for, at du har delt dit forslag her på vores forum. Det er værdsat smiley


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 16 Feb, 2017 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
valgt som bedste svar 16 Feb, 2017 af ePower-Anders
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”