Jeg kan se, at der for år tilbage har været indlæg om e-mail adressen post@e-conomic.com, der bruges ved udsendelse af ordrebekræftelser og faktura.
For en måned siden modtog jeg pr. mail en ordrebekræftelse fra en leverandør. Jeg besvarede denne mail i den tro, at min leverandør ville modtage den. Det gjorde han bare ikke!
Det stiller os som brugere af E-conomic i en svær situation: vore kunder kan påvise, at de har annuleret en ordre i god tro, men vi har bare ikke selvmodtaget annuleringen, hvorpå vi står med et påviseligt objektivt tab.
Summa summarum, lad os få mulighed for selv at opsætte en mail-adresse eller at konfigurere systemet, så det forhindre automatisk udsendelse af faktura og ordrebekræftelser.
Når man i enhver mail-klient kan opsætte mailadresser, så må I også kunne lave det. (SalesforceIQ, som er en CRM-cloudløsning bruger min office365 mail).
Med venlig hilsen
Erik Løber