forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Faktura direkte fra projekt?

0
Det er altså meget besværlig vej man skal for at lave en faktura på et projekt...

Man skal ind på "salg" og så finde kunden, så ud og trykke flere og trykke projekter, så finde det rigtige projekt, og først nu kan man lave en ny faktura...

Det er altså en noget besværlig arbejdsproces når man skal lave faktura på projekter hele ugen lang.

Hvorfor kan man ikke oprette en faktura direkte på projekterne???
spurgt 21 Sep, 2016 i Forslag » Projektstyring af Haveservice (150 points)
status opdateret 29 Sep, 2016 af Andreas Polk

1 Svar

Hej Haveservice :)
Tusinde tak for dit input her på vores forum.

Det kan jeg godt forstå du finder besværligt og det er en meget tung vej, at oprette fakturaer til projekter på.
Hvorfor det ikke er muligt, at oprette fakturaer direkte inde fra projektoversigten i fanen "projekter" er fordi der er en klar opdeling i programmet af hvad der er projektstyring og hvad der så er fakturering. 
 

Derfor har vi lavet en løsning som jeg tror er lige den du mangler og som vil hjælpe dig i hverdagen. Det er nemlig muligt, at få overblikket over projekter og kunne oprette fakturaer ud for projekterne i salgsfanen.
Du får faktisk den samme oversigt som du har ved "igangværende projekter" og hvis du har lavet en speciel filtrering ved en avanceret søgning tager den samme med over.

 

Du finder frem til denne oversigt ved, at gå på salgsfanen --> kunder --> tryk på "projektoversigt" 


Det vil være en oversigt du kender men nu med en anden knap ude i højre side som du kan oprette fakturaer på ude fra projektet.

 

Det holder faktureringen over i salgsfanen og giver dig samtidigt det overblik over projekterne. Derudover vil de projekter som der ligger linjer der mangler at blive faktureret være mørkegrå og de hvor der ikke er linjer som kan faktureres være hvide.


Jeg glæder mig til, at høre om denne funktion kan gøre din proces i forhold til, at oprette fakturaer på projekter lettere og hurtigere.

 

 


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 29 Sep, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”