forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Brug af identisk bilag ved forskellige fakturaer

0
Hej alle,

Jeg har oprettet en række "lignende" fakturar i e-conomic ved brug af kopier funktionen.

Jeg opdager nu, at dette har den implikation at bilagsnummeret som udgangspunkt er det samme på tværs af de forskellige faktura.

Principielt har jeg ikke noget problem med dette (vi bruger ikke direkte disse bilagsnumre til at linke til vores printede bilag fx) - men vil høre om det er noget jeg skal anse som kritisk og forsøge at rette til manuelt?

Hvis sidstnævnte, findes der så en smart måde fremfor at gennemgå flere hundrede posteringer og sikre konsistent unikt bilag?

Tak!
spurgt 29 Aug, 2016 i Bogføringshjælp » Spørgsmål til bogføring af Soyouz (160 points)

Venligst log på eller opret profil for at svare på dette indlæg.

Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”

Hvad kan du i Bogføringshjælp

Her kan du stille spørgsmål, som er direkte relateret til din bogføring.

Er du på udkig efter en revisor eller bogholder, kan du finde hjælp i listen over revisorer og bogholdere.