forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Sortering af indscannede bilag

+3
Hej

Ihh hvor ville det være rart, hvis man kunne sortere de indscannede bilag.

I vores firma bogfører vi kreditorfakturaer og finansbilag i hver sin kladde pga. bilagsnumre mv.

Så det ville være fantastisk, hvis man kunne sortere de indscannede bilag, så man kunne få dem vist i den korrekte kladde, evt ved afkrydsning eller andet, så man ikke skal sidde og springe hvert andet bilag over i den ene kladde.

Det kræver så at visningen bliver lidt større, så man ikke skal åbne/zoome på hvert for at læse det.

Mvh.

Aws
spurgt 28 Apr, 2016 i Forslag » Indscanning af A.W.A (930 points)
status opdateret 29 Mar, 2017 af Andreas Polk
Meget relevant for os også :-)
også relevant her i mine 5 selskaber, Måske man kunne bruge at der var 2 mails til indscanning, 1 til finans og 1 leverandørfakturaer, disse kunne så automatisk åbne i hhv Finanskassekladden og Kreditorkassekladden

3 Svar

Hej.

Jeg tror, det er på vej. Jeg har tidligere stillet det samme forslag, så det er godt, at du melder det ud i forumet.
besvaret 28 Apr, 2016 Forslag af Erik Jensen (23,700 points)
Hej A.W.A og Erik.

Jeg synes det er et rigtigt godt forslag som du kommer med her og det vil helt klart kunne gøre det lettere, at få flytte de rigtige indsendte bilag ind i de forskellige kladder. Jeg ved det er noget vi har i med overvejelserne men det er ikke noget der kommer med i den næste opdatering men måske kan det komme med i en opdatering i fremtiden.

Jeg vil derfor sætte forslaget som overvejes og tage det med til vores prioriterings møde da jeg synes det er et ganske godt forslag du kommer med her.

Endnu engang tusinde tak for, at du deler dit forslag her på forummet. Du må have en dejlig dag :)

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 31 Maj, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)

Hej alle sammen smiley
Jeg synes det er blevet tid til en opdatering på dette indlæg. Jeg vil gerne undskylde for, at der er gået knap et år.

Det er muligt, at lave sorteringen af bilag i indscanning hvor der kan flyttes op og ned. Så i også kan få det ind i den rigtige rækkefølge.

Alternativt kan i også vælge hvilke bilag i gerne vil oprette nye posteringer ud fra. 
Vi har også i gang i endnu en større forbedring af dokument håndtering – Der er for nuværende for nogle begrænset antal brugere en ”beta” udgang af vores dokument håndtering som kan testes /bruges sideløbende med vores indscanning.

Her er tanken mere over i en ”indbakke” hvor de ligger i dato orden – ligesom en mailboks. Som det i hvert fald er i beta-udgaven lige nu.

Her kunne det være rigtig fedt hvis i måske ikke allerede bruger det eller har prøvet den, at i enten tager fat i vores support eller skriver til mig hvilke aftale nr. I vil prøve det på – Bare skriv til info@e-conomic.dk  ATT. Andreas Polk – Beta

Her kan i som beta brugere så være med til, at give feedback til det nye setup – hvor det i hvert fald for mig ser ud til, at kategorierne kunne komme mere i spil til sorteringen. 


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 29 Mar, 2017 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”