forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

"Øvrig ref" på projekt

0
Hej.

Når man opretter projekter, ville det være rart, hvis der var et felt "Øvrig ref", som der er på ordre og faktura.

Når vi opretter projekter, er der ofte tilknyttet en reference udover kontaktpersonen. For ikke at glemme denne reference på fakturaen, går vi ind og opretter en ordre, og det er en ekstra arbejdsgang, som ikke burde være nødvendig.

Feltet findes under både ordre og faktura, så er det vel også muligt at lave feltet, så man kan taste det ind ved oprettelse af et projekt?
lukket med noten: Henvises til forumindlæg 15095 - link er i seneste svar
spurgt 25 Apr, 2016 i Forslag » Projektstyring af Tina Poulsen (830 points)
lukket 16 Dec, 2016 af Andreas Polk

2 Svar

Hej Tina
Tak for dit forslag her på vores forum :)

Jeg synes dit forslag kunne give super god mening især som du nævner, at i har en vigtig reference ud fra et projekt så vil det lette arbejdsgangen betydeligt hvis det kunne angives direkte på projektet.

Jeg ved, at der har været et lignende forslag oppe og vende tidligere hvor det dog skulle være direkte på kunden men det er endnu ikke blevet implementeret. Jeg vil dog tage dit forslag med til overvejelse men jeg ved, at det ikke er i 2016 vi kommer til, at kigge på lige netop dette forslag men jeg vil opdatere det når vi har haft det op til vores prioriterings møde.

 

Endnu engang mange tak for dit forslag her på vores forum. Du må have en rigtig dejlig dag :)

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 27 Jun, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)

Hej Tina
Vi har haft dette forslag oppe og vende på vores prioteringsmøde. 

Det er ikke et forslag vi vil gå ind og arbejde videre med - det er vurderet udfra det er et meget specifikt behov som vi ikke oplever, at arbejdsopgavens størrelse ikke kan stå på mål for den værdi det vil skabe i sidste ende.


Vi har valgt, at vi undersøge nærmere i forhold "øvrig ref på kunden" og det kan være det i sidste ende hvis det bliver implementeret kan hjælpe på noget af arbejdsgangen. 
Derfor vælger jeg, at sætte dette indlæg til "implementeres-ikke" og henviser til forumindlæg 15095 hvor vi arbejder videre med "øvrig ref på kunden" 

 

Selvom det ikke er et forslag vi arbejder videre med så skal du stadig have en stor tak for, at du har taget dig tid til, at dele dit forslag her på vores forum så det er synligt for andre kunder.
Rigtig god weekend og glædelig weekend smiley


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 16 Dec, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
overvejes× 116
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”