Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




Kunder søges til gennemgang af nyt indscanningsmodul

0
Hej alle

Indledningsvist vil jeg gerne starte med at undskylde for at være MEGET sent ude med dette.

På torsdag og fredag holder vi Usability Days hos e-conomic hvilket betyder at vi tager noget af de vi arbejder med eller skal til at arbejde med og præsenterer det for vores kunder for feedback og generel forståelse af brugen af featuren. I får mulighed for at møde udviklerne som arbejder på det og give jeres input direkte til dem som skal udføre det.

I vores tilfælde vil vi fokusere på det nye indscanning.

Nogle af jer er stødt på det allerede - for andre er det helt ukendt. Vi har efter første udrulning og tilbagerulning sat os tilbage ved arbejdsbordet og lavet en masse spændende tiltag. Nogle er klar andre er i støbeskeen.

Vi vil meget gerne præsentere dette arbejde for jer.

Så jeg søger 2-3 kunder som kender og bruger det eksisterende indscanning samt 1-2 kunder som ikke har benyttet indscanning tidligere.

Vi vil meget gerne have jer ind på kontoret torsdag og fredag. Gerne samlet. Så dem som ikke har benyttet det før kommer forbi torsdag og dem som har fredag.

Tanken var fra 10-14 inklusiv en frokost på vores regning.

Jeg håber meget at høre fra nogen af jer derude.

Kunne du/i tænke jer at deltage - så send mig en mail på lba@e-conomic.com

Jeg ser frem til at høre fra jer.

P.S. Det vil som udgangspunkt skulle foregå på engelsk da vi har et internationalt udviklerteam.

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
i Forslag » Bilagshåndtering af 🔒 (34.9k points)

1 Svar

Stadigvæk super aktuelt :)

Med venlig hilsen Lasse Bager Online regnskabsprogram   e-conomic support -  Din vej til vores support e-copedia - Opslagsværk om e-conomic e-conomic blog - Hold dig opdateret
Forslag af 🔒 (34.9k points)