forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Tab-funktion i "ubehandlede" bilag

+1
Hej

Jeg forsøger at minimere brugen af mus. Når man arbejder i ubehandlede bilag og bruger tab, kan man sagtens vælge "vedhæft" ved at skrive et v. Når man derefter tabber ryger curseren direkte ned i Note. Den burde have et stop i feltet med Bilag, hvor man skriver bilagsnummeret.

Glæder mig så meget til det bliver muligt, så man hurtigt kan gå hele listen igennem uden brug af mus.

Hvis man samtidig kunne få et bare lidt større view af selve fakturaen, så man rent faktisk kan se lidt af hvad der er på dem uden brug af forstørrelsesglas eller åbne den ville det bare være lykken.

Bedste hilsner

NIna
spurgt 30 Mar, 2016 i Forslag » Indscanning af NIZE equipment (620 points)
status opdateret 20 Dec, 2016 af Andreas Polk

2 Svar

Hej Nina
Tak for dit forslag her på forummet :)

Det er et super forslag som faktisk indgå i den udvikling som vi er igang med på indscannings modulet. På nuværende tidspunkt arbejder teknikken på at lave denne udvikling og her skulle det blive muligt, at kunne tabbe sig igennem indscanning.

Derfor sætter jeg forslaget som Igang da vi er igang med at arbejde på det men jeg har desværre ikke en præcis dato jeg kan give dig. Men jeg vil opdaterer her på opslaget så du får besked når du kan ligge musen endnu mere fra dig.

Endnu engang mange tak for dit forslag her på forummet. Du må have en rigtig dejlig aften :)

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 24 Maj, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)

Hej Nina
Jeg faldt lige over dit indlæg som jeg kan se, at jeg ikke har fået opdateret.

Indscanning er blevet opdateret over flere omgange og i de opdateringer er arbejdet med tabulator blevet forbedret i ubehandlede og du skulle derfor ikke oplever disse udfordringer mere.

Jeg ændrer derfor indlægget til, at være gennemført. 
Rigtig god dag og glædelig jul smiley

Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 20 Dec, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”