forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Har brug for fakturalinier med 0,00 i beløb

0
Hej.

Jeg laver mange acontofakturaer ud fra tilbud der består af mange punkter.

Det ville være meget behjælpeligt at systemet kunne håndtere linier med 0,00 i beløb, da der på de første acontofakturaer måske er et eller flere punkter, der endnu ikke er udført.

Når jeg skriver at der i antal er udført 0,0 af f.eks. 10.000,00 kr. bliver det jo 0,00 i beløb. Det kan jeg ikke få pogrammet til at acceptere. D.v.s. at jeg ikke kan sætte hele arbejdet op på den første faktura, og derefter på de følgende, rette op i antal ud for de enkelte punkter. Jeg skal have tilbudet frem hver gang for at sikre mig at jeg har det hele med.

Det ville også være rart om man i stedet for antal kunne vælge % i de enkelte linier.

Summa Summarum ,som jeg lige har fravalgt til fordel for E-conomic, kan godt håndtere 0,00 kr. så det gik jeg ud fra at dette pogram også kunne, men supporten siger at pogrammet ikke kan sætte op til det.

Jeg håber at Jer der udvikler pogrammet vil tænke det ind i en kommende opdatering.

Med venlig hilsen

Ulla Bluhme
spurgt 11 Feb, 2016 i Forslag » Fakturalayout af Ulla Bluhme (120 points)

1 Svar

Kære Ulla :)



Tak for dit gode forslag til e-conomic. 

 

Jeg kan godt, se det giver mening med dit forslag. Men det mere kompliceret end som så, at lave alt det i e-conomic.

 

Jeg kan henvise til dette indlæg i forhold til at kunne fakturere antal 0. Det er ikke noget, vi kommer til at implementere jf. det gamle indlæg.

 

Med hensyn til %, så tænker jeg, at en alternativt måde, at løse det på, kunne være at bruge vores projektstyring. Her kan man nemlig fakturere løbende. Godt nok ikke i %, men man kan ligge omkostninger og timer ind på et projekt og så fakturere ens kunder løbende.  

 

Jeg håber, du kan bruge min besvarelse til noget.

 


Endnu engang tak for forslaget. :)


Med venlig hilsen

Catrine Huusmann

Online regnskabsprogram
 

besvaret 11 Feb, 2016 Forslag af huusmann (1,440 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”