forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Vis alle abonnementer som kunden / abonnenten har - MEN inde på abonnent-siden

+2
Hej E-conomic

Når man er inde på et abonnement og har klikket videre ind for at få listet abonnenterne for det abonnement, så er kunden / abonnenten ikke et klikbart link.

Hvis kunden / abonnenten "var et link", så kunne man klikke videre og se, hvad kunden ellers havde af abonnementer (dvs. se alle abonnenterne). Altså den samme funktion, som I har ude i listningen af kunderne (når man klikker på "vis abonnementer"-ikonet til venstre for Flere-linket).

Hvis det link / ikon også var inde på abonnent-siden også, så slipper vi for at skulle copy/paste personens navn for at se, hvad han/hun ellers har af abonnementer.

Med venlig hilsen

Jens Kirk

Webkonsulenterne

spurgt 11 Jan, 2016 i Forslag » Abonnement af Jens Kirk (7,880 points)
status opdateret 20 Dec, 2016 af Andreas Polk

2 Svar

Hej Jens,

 

Mange tak for endnu et godt forslag.

Umiddelbart giver det god mening, og jeg kan også sagtens se logikken i at have den kobling her.

 

Spørgsmålet er så hvor meget merværdi det vil give. Hvor tit skal man anvende den funktion, og er det noget alle der bruger abonnement har brug for?

 

Det har i hvert fald min tvivl om hvor mange der vil kunne få noget ud af sådan en udbygning. Nå det så er sagt så er forslaget både godt og logisk, og jeg vil tage det med videre internt, til vores næste prioriteringsmøde. Én mands briller er ikke nok til at vurdere hvor mange kunder der evt. ville kunne få noget ud af denne funktion, så jeg vil opdatere indlægget når vi har vendt den internt. En alternativ ide, kunne være at lave samme knap som vi har på kunden ovre på abonnenten. Det tænker jeg ville opfylde dit behov på samme måde?

 

Lad mig gerne høre dit svar, men jeg tager i hvert fald dit forslag med videre i første omgang, og opdatere indlægget når vi har diskuteret det internt. smiley


Med venlig hilsen

Magnus Hyllested Börgesen

Online regnskabsprogram
 

besvaret 28 Jan, 2016 Forslag af Magnus H. Börgesen (8,150 points)
Det her er yderst vigtigt for os, der som kursusvirksomhed netop er gået i gang m. at bruge e-conomic til kursusadministration ud over fakturering. Vi har brug for fleksibelt at kunne klikke frem og tilbage mellem kursisterne og deres hold. Så hvis I vil have flere af vores typer kunder (og vi er mange på markedet), så udbyg med denne funktion. Takker! Lene Bredahl, adm.dir. i NLP Huset (Skandinaviens største NLP, Enneagram, Coaching og Mindfulness Hus)

Hej Jens 
Vi har haft dit forslag oppe og vende på vores prioriteringsmøde smiley


Dit forslag er ikke blevet prioriteret og vi arbejder derfor ikke videre med det. 
Selvom, at jeg ligesom min kollega Magnus sagtens kan se "logikken" og enkeltheden i, at give denne knap så oplever vi ikke det er en generelt behov for alle vores abonnementskunder og derfor kan den værdi vi ville skabe med dette forslag ikke stå på mål for den opgave der ligger.

Vi har derfor valgt, at gå videre med andre forslag og jeg ændrer derfor indlægget til "implementeres-ikke" 
Du skal stadig have en stor tak for dit store engagement og, at du tager dig tid til, at dele dine forslag her på vores forum så de er synlige for andre kunder også.

Rigtig god dag smiley


Med venlig hilsen

Andreas Polk

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

besvaret 20 Dec, 2016 Forslag af Andreas Polk (39,250 points)
Hej Andreas

Abonnements-styringen i E-conomic er meget begrænsende og det er dårligt interlinket og når I så samtidigt ikke har lyst til at udbygge, har vi ikke noget andet valg end at bruge et andet system end E-conomic til at håndtere kundernes abonnementer.

Og det blev også løsning for nogle måneder siden for nærværende kunde, som jeg henvendte mig på vegne af.
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”