Det var da en masse ekstra arbejde, og mapper, for at få løst et problem, som egentlig ikke skulle eksistere. Vi betaler for indscanningsmodulet, og har en vis forventning om, at det fungerer.
Og jeg har prøvet, at alle kan sende bilag til en fælles mappe. Jeg ved ikke, om du kan styre 1.000 bilag fra 5 forskellige mennesker og holde en struktur, som er til at arbejde i. Men god fornøjelse til en glad gammel mand, der tilsyneladende lader sig tyrannisere af nettets mange muligheder, hvor man nemt mister overblikket.
Og hvorfor skulle jeg have besværet med at åbne bilagene i et ekstra vindue, trække dem ind i e-conomic og derefter slette i dropbox, når e-conomic i sin grundsubstans har alle de rigtige faciliteter?
Og ved at bruge e-conomics indscanningsmodul bruger jeg den ene halvdel på den eksterne skærm til arbejdet, og den anden halvdel til TV. Og det er der plads til, når man ikke samtidig skal arbejde i en ekstern mappe. Samtidig har jeg hovedskærmen fri til andet sjovt.
Tak for dine råd, men jeg gjorde egentlig bare e-conomic opmærksom på, at der var en fejl i systemet den dag.