Indscannede bilag

0
Har netop sendt 17 PDF-filer i en mail. Filerne er alle sammen gemt via samme PDF-funktion og derefter sendt.

Kun 14 nåede frem. De 3 resterende blev ikke overført, da filerne ikke kunne behandles i e-conomic.

Det kan da vist ikke være rigtigt. Er vi igen inde i noget kapacitetsmangel?
i Forslag » Bilagshåndtering af (25.8k points)

2 Svar

Hej Erik

Du er da vist blevet en sur gammel mand.
Hvorfor bruge al din energi på det indscanningsprogram, som ikke kan opfylde dine ønsker og måske aldrig kommer til det.

Find dog en anden løsning.

Jeg vil da gerne bidrage med en.

Du opretter en Dropbox-mappe til hver af dine aftaler delt med kunderne. Den er gratis, hvis du er flittig.
Invester i en skærm på 1920 x 1200 til knap et par tusinde som sekundær skærm. Den er hurtigt tjent ind igen på din ventetid. Og du kan selv vælge om den skal stå til højre eller venstre.
Indstil Adoben til at åbne med 80/85% og find læserbrillerne frem.
Nu har du bilagene på den sekundære skærm og bogfører på den primære.
Du kan trække bilaget på tværs af skærmene fra mappen til e-conomic og derefter slette det i mappen.
Vupti, finish.
Og så kan du se TV2 News samtidig.

Du kan scanne direkte fra scanner med Dropbox som destination med Windows scansoftware, Brother ControlCenter3, HP software oa.
Du kan trække vedhæftede filer direkte fra din outlook til Dropbox uden at åbne og gemme.
Du kan trække direkte fra en mappe til en Dropbox-mappe.
Dine kunder kan selv lægge scannede bilag i den delte Dropbox-mappe, endda flere brugere.

Og så kan du komme tidligt i seng igen, du behøver du ikke vente længere.

Min løsning passer måske ikke dig, så prøv dog at finde på noget andet. Der er sikkert andre gode muligheder.

Mvh
En glad gammel mand

Finn
e-consultic.dk
Forslag af (8.4k points)
Det var da en masse ekstra arbejde, og mapper, for at få løst et problem, som egentlig ikke skulle eksistere. Vi betaler for indscanningsmodulet, og har en vis forventning om, at det fungerer.
Og jeg har prøvet, at alle kan sende bilag til en fælles mappe. Jeg ved ikke, om du kan styre 1.000 bilag fra 5 forskellige mennesker og holde en struktur, som er til at arbejde i. Men god fornøjelse til en glad gammel mand, der tilsyneladende lader sig tyrannisere af nettets mange muligheder, hvor man nemt mister overblikket.
Og hvorfor skulle jeg have besværet med at åbne bilagene i et ekstra vindue, trække dem ind i e-conomic og derefter slette i dropbox, når e-conomic i sin grundsubstans har alle de rigtige faciliteter?
Og ved at bruge e-conomics indscanningsmodul bruger jeg den ene halvdel på den eksterne skærm til arbejdet, og den anden halvdel til TV. Og det er der plads til, når man ikke samtidig skal arbejde i en ekstern mappe. Samtidig har jeg hovedskærmen fri til andet sjovt.
Tak for dine råd, men jeg gjorde egentlig bare e-conomic opmærksom på, at der var en fejl i systemet den dag.
Hej Erik

Mange tak for indlægget.
Det er vidst efterhånden ikke nogen hemmelighed at vi igår havde store problemer med vores mail services.
Herunder også modtagelsen af mails tilsendt til indscanningsmailen i alle aftaler.
Dette må høre under den risiko man påtager sig når man udbyder en cloud løsning, uanset hvor gerne vi vil undgå dem, så går det indimellem galt, enten hos os eller vores leverandører.

Så en rigtig stor undskyldning for ulejligheden og en glædelig nyhed om at servicen igen er kørende.

Med venlig hilsen

Lauris Sørensen

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere
 

Forslag af (34.9k points)