forum

Debat om e-conomic regnskabsprogram

Mangler "Ryd" i Lager/Arkiv

0
Der mangler en "Ryd" knap i Lager - Arkiv.

Det ville være godt med samme funktionalitet som i Rapporter, hvor søgefeltet kan trækkes ned og justeres.

Mvh. John Brinck
spurgt 28 Sep, 2015 i Forslag » Lager af brinck (370 points)
status opdateret 24 Jun, 2016 af Camilla Jesswein

3 Svar

Hej John.

Mange tak for dit indlæg og rigtig gode forslag.

Jeg giver dig ret i at en ryd knap i lager arkivet, i stil med de andre vi har i systemet, vil kunne give rigtig god mening.

Jeg vil derfor sikre at dit forslag komme med på vores næste prioriteringsmøde til overvejelse smiley

Jeg skal nok sikre der kommer opdatering her når der måtte være noget nyt.

Med venlig hilsen

Jesper Hess-Petersen

Online regnskabsprogram

besvaret 6 Okt, 2015 Forslag af Jesper Hess-Petersen (420 points)

Hej igen John 

Så har vi haft dit forslag oppe til vores forum-møde med udviklerne og de synes ligeledes, at det er en rigtig god ide. Så dit forslag er kommet med på lister over funktioner, som er prioriteret at blive udviklet. Vi har dog fået mange gode forslag, så jeg kan endnu ikke give den konkrete tidshorisonten, men skal nok opdatere dette indlæg, så snart jeg ved det nærmere. 

Mange tak for dit forslag og engagement på vores forum - det sætter vi stor pris på! smiley       

Med venlig hilsen

Randi Birch Andersen

Online regnskabsprogram

besvaret 28 Dec, 2015 Forslag af Randi Birch Andersen (2,900 points)

Hej John

Jeg nu gode nyheder i forbindelse med dette - hvis du ikke allerede har opdaget det, så er der nu en ryd knap under lager-->køb--arkiv.

Jeg håber at dette vil gøre det nememre for dig i forbindelse med genfinde bestillinger og vareleverandørfakturaer. smiley

Med venlig hilsen

Camilla Jesswein

Sidder du af og til og er i tvivl om, hvordan du skal bogføre? - Klik her og spørg tusindvis af andre e-conomic brugere

besvaret 24 Jun, 2016 Forslag af Camilla Jesswein (29,860 points)
i gang× 6
Vi sætter stor pris på alle de forslag vi løbende får ind, og vi gør hvad vi kan, for at få implementeret så mange som muligt.

Når vi udvælger, hvilke forslag der skal udvikles og implementeres, sker det ved prioritering efter hvilke der giver størst værdi for flest brugere, samt afstemning blandt brugerne. Et forslag er altså ikke garanteret udvikling og kan således blive fravalgt i processen. Med andre ord; DIN mening tæller!

Når vi modtager et forslag sker der følgende:
  • Forslaget gennemlæses, besvares og tagges med “Overvejes”
  • Forslaget er nu klar til at modtage stemmer fra andre brugere
  • Der tages stilling til, om forslaget bliver udført og det tagges derefter som “Planlagt”