Informizely customer feedback surveys




Se de seneste forbedringer




E-conomic bogføring til mindre virksomhed

0

Bogholder søges ca. 2 timer ugentligt til mindre e-handelsvirksomhed virksomhed. Timepris omkring 300 kr. afhængig af kvalifikationer. Bogholderen skal kende til moduler i E-conomic som indscanning og grundlæggende lagerstyring. Arbejdet kan laves fra distance, da alle bilag er digitaliseret.

i Bogføringshjælp » Revisor/bogholder søges af (120 points)

5 Svar

Hej

Jeg arbejder med både indscannede bilag og lagerstyring i e-conomic. Min timepris er kr. 325,00 pr. time. Evt. henvendelse på e-mail post@regnskabsxpressen.dk
Bogføringshjælp af (310 points)
Hej
Kan man bede om et tlf.nr. så man kan ringe?

mystylist
Kære Razzo

Jeg er opstartet med mit eget lille bogførings og konsulentfirma. Er oprindeligt uddannet cand.merc fir og har mere end 20 års erfaring med regnskaber, bogføring og finansiering. Jeg har meget godt kendskab til e-conomic og arbejder løbende både med Lager og Scanning af dokumenter. Jeg er meget interesseret i at hjælpe og er til at tale med omkring det økonomiske. Send meget gerne en mail til mig og gerne med dit tlf. no, så vil jeg ringe dig op! Fortsat god dag og vi tales forhåbentligt ved!

Med venlig hilsen

Lars Glindtvad
Bogføringshjælp af (280 points)
Hej

Jeg har været bogholder de sidste 15 år, og har et lille bogføringsfirma ved siden af mit fuldtidsjob.

Jeg har været bruger af e-conomic de sidste 10 år og synes det er et helt fantastisk bogføringsprogram.

Såfremt du kan bruge min hjælp - så giv lyd fra dig.

/Kirsten
Bogføringshjælp af (240 points)
Hej Kirsten
Skal bruge noget assistance med regnskab idag eller imorgen senest slut fredag
Kontakt mig på 41363636
Du er også meget velkommen til at kontakte mig, hvis du ikke har fundet en.

Venlig hilsen

Mette Langebek

mette@sandvedhotel.dk
Bogføringshjælp af (140 points)
Hej

Du er mere end velkommen til at kontakte mig.

Jeg er indehaver af JM Regnskabsservice, og er uddannet revisor med års erfaring.

Mine timepris for bogføring er 390 kr. ex. moms. / time

Se mere på www.jmregnskabsservice.dk   eller kontakt mig på 60535492
Bogføringshjælp af (200 points)